بهترین پوشاک رسمی و غیر رسمی آقایان

بهترین پوشاک رسمی و غیر رسمی آقایان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بهترین پوشاک رسمی و غیر رسمی آقایان را ببینید.

تیپ رسمی مردانه

نقل از فروشگاه اینترنتی دوفیتو : رای داشتن پوششی غیررسمی یا کاملاً رسمی گزینه هایی وجود دارد که بهتر می باشد بدانید. بعضی گزینه ها در لباس شما وجود دارند که به سادگی تعیین کننده رسمی یا غیر رسمی هستند. بستگی دارد که شما به یک شب خاص دعوت شده اید یا به دنبال یک عصر روزمره و معمولی هستید. نکات ارائه شده تصمیم گیری را ساده تر خواهد کرد.برای تماشا لباس های مردانه به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

تیپ رسمی مردانه

پترن های زمستانی

پترن های زمستانی معمولاً غیر رسمی تلقی می شوند. برای شناخت بهتر این نوع مدل لباس ها می توان گفت که لباس هایی هستند با طرح های دانه های برف یا طرح های جنگلی که به درد کمپ زدن خارج منظقه می خورند یا طرح هایی که ممکن می باشد حوالی زمستان یا کریسمس به چشمتان بخورند. توجه کنید که این طرح ها کاملاً غیر رسمی هستند و معمولاً روی بافت ها یا سویشرت ها دیده می شوند.

بهترین تیپ زمستانی مردانه

کفش های براق یا ورنی

این کفش ها معمولاً رسمی هستند. انتخاب کفش برای مراسم کار ساده ایست، هرچه مراسم رسمی تر، کفش شما براق تر. برای یک دورهمی دوستانه بهتر می باشد یک کالج چرم معمولی بپوشید یا هرچه که با آن احساس راحتی دارید. اما برای مراسم رسمی کفش های آکسفورد یا بنددار پیشنهاد می شود یا اگر تاکسیدو می پوشید چرم اصل بهترین گزینه می باشد. در هر حالت به یاد داشته باشید که آنها را پولیش بزنید تا هرچه براق تر باشند.

پیراهن های چهار خانه

پیراهن های چهارخانه معمولاً غیررسمی هستند. آنها برای دورهمی های دوستانه یا جمع فامیل و خانواده مناسب اند. معمولاً این نوع جمع ها از روز شروع شده و تا نیمه های شب ادامه دارند. به عنوان رنگی که هم برای شب مناسب می باشد و هم برای روز قرمز تیره را پیشنهاد می کنیم. یک پیراهن چهارخانه را به اشکال متنوعی می توان پوشید، با یک شلوار کتان یا یک شلوار جین، فرقی نمی کند. اگر هم هوا سرد شد آن را با یک سویشرت یا جلیقه ست کنید و اگر خواستید کمی رسمی تر باشید از یک کراوات تک رنگ (ترجیحاً رنگ تیره ) استفاده کنید.

پیراهن های چهار خانه

اورکت بلند

اورکت های بلند که معمولاً تا روی زانو هستند اصولاً دردسته لباس های رسمی جای می گیرند. توجه کنید که در این پوشش لباسی که از زیر پوشیده اید اهمیت دارد و باید با رسمی بودن کت شما هماهنگی داشته باشد. یک پیراهن و شلوار کاملاً رسمی با یک اورکت بلند از جنس کشمیر یا پشم از بهترین گزینه های پوشش رسمی می باشد.

اورکت بلند

جین آبی تیره

شلوار جین آبی تیره یک از بهترین گزینه های غیر رسمی می باشد و برای پاییز و زمستان از هر لباسی بهتر می باشد زیرا با وجود باران و برف زمین گلی شده و این رنگ لکه را کم تر نشان می دهد. برای پاییز و زمستان قدهای روی قوزک انتخاب کنید که کاملاً خشک بمانند و البته کاملاً هم مد روز می باشد.

کراوات های ساده

کراوات های تک رنگ و ساده معمولاً رسمی تر از کراوات های طرح دار هستند. البته طرح های رسمی نیز وجود دارند که خود نیاز به دسته بندی جزئی تری دارند ولی به طور کلی برای داشتن یک استایل رسمی از کراوات های پترن دار خودداری کنید. برای حالت کمی مدرن تر می توانید کراوات های ساده خود را به رنگ های قرمز، سبز یا رنگ های براق انتخاب کنید.

بوت های بندی

بوت های بنددار که معمولاً به سبک بوت های اصلی تیم برلند هستند غیررسمی تلقی شده اما یکی از بهترین گزینه های پوشش غیررسمی هستند. این بوت ها معمولاً ضد آب بوده و برای زمان هایی طراحی شده اند که پا مدت زمان زیادی در کفش می باشد. آنها انتخاب های مناسبی برای یک پیاده روی طولانی، خرید و … هستند و با یک شلوارجین جذب عالی به نظر می رسند اما توجه داشته باشید که کاملاً غیررسمی هستند.

بوت های بندی

برای خرید لباس مردانه به فروشگاه اینترنتی لباس (www.dofito.com) مراجعه فرمایید.

The post بهترین پوشاک رسمی و غیر رسمی آقایان appeared first on آلامتو.

بهترین پوشاک رسمی و غیر رسمی آقایان

لطفا نظر خود را درباره بهترین پوشاک رسمی و غیر رسمی آقایان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا