بلایی که جنگنده‌های سوری بر سر داعش آوردند

بلایی که جنگنده‌های سوری بر سر داعش آوردند

پورتال یک آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بلایی که جنگنده‌های سوری بر سر داعش آوردند
وزیر دفاع روسیه درباره حملات دو روز گذشته جنگنده های این کشور در خاک سوریه گفت که حملات ما باعث منهدم شدن یک مقر فرماندهی و یک کمپ آموزشی داعش در سوریه شده هست.
فارس: به گزارش اسکای نیوز، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه درباره حملات دو روز گذشته جنگنده های این کشور در خاک سوریه گفت که حملات ما باعث منهدم شدن یک مقر فرماندهی و یک کمپ آموزشی داعش در سوریه شده هست.
 
وی در این زمینه گفت: جنگنده های سوخو-۳۴ نیروی هوایی روسیه روز اول اکتبر با حمله به مواضع داعش در اطراف منظقه الرقه یک پست فرماندهی و یک کمپ آموزشی این گروه تروریستی را منهدم کرد.
 
شایگو همچنین افزود که جنگنده‌های روسی از روز گذشته، ۱۸ سورتی پرواز انجام داده و ۱۲ نقطه را هدف قرار داده‌اند.
 
در جریان این حملات، جنگنده‌های سوخو ۳۴، سوخو ۲۴-ام و سوخو ۲۵، مناطقی در حلب، ادلب، رقه و حما را هدف قرار داده‌اند.
 
وزارت دفاع روسیه می‌گوید جنگنده‌های این کشور این مجوز را دارند که در تمام مناطق سوریه دست به عملیات بزنند.
 
به گفته شایگو، دیروز مقامات نظامی آمریکا و روسیه طی به مدت یک ساعت از طریق ویدئو کنفرانس گفت‌وگو کرده‌اند. مسکو می‌گوید این گفت‌وگوها که با هدف هماهنگی حملات در سوریه و جلوگیری از رویارویی ناخواسته جنگنده‌های ائتلاف تحت رهبری آمریکا و جنگنده‌های روس، انجام شده، «سازنده» بوده هست.
 
وزارت خارجه سوریه نیز تائید کرده هست که حملات دیشب به مواضع داعش، با هماهنگی و همکاری ارتش سوریه انجام گرفته هست.
 
جنگنده‌های روسی از روز چهارشنبه و به محض دریافت مجوز از سوری پارلمان این کشور برای اقدام نظامی در خارج از مرزها به مواضع تروریستهای داعش در خاک سوریه حمله کردند.
 
گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان، هم اعلام کرده هست که در حملات روز گذشته روسیه، دستکم ۱۲ عضو داعش کشته شده‌اند.
 
این در حالی هست که پیش از این رسانه‌های غربی مدعی شده بودند که روسیه مواضع داعش را هدف قرار نداده و به دیگر گروه‌های فعال در سوریه حمله کرده هست. مسکو می‌گوید نبرد با تروریسم را به مسابقه با داعش محدود نکرده و تمام گروه‌های تروریستی را هدف قرار خواهد داد.
 
 رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه، که مجوز اقدام نظامی ارتش روسیه علیه داعش در سوریه را روز چهارشنبه صادر کرده هست، نیز پیش از این اعلام کرد که حملات هوایی جنگنده‌های روسی علیه داعش ممکن هست ۳ تا ۴ ماه به طول بینجامد.

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ – ۱۵:۴۱

بلایی که جنگنده‌های سوری بر سر داعش آوردند

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا