برنامه کامل مسابقات جودوی جوانان جهان

برنامه کامل مسابقات جودوی جوانان جهان

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه برنامه کامل مسابقات جودوی جوانان جهان را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برنامه کامل مسابقات جودوی جوانان جهان جودوکاران جوان کشورمان از روز اول آبان‌ماه در رقابت‌های قهرمانی جهان به دیدار رقبای خود می‌روند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۸ مهر ساعت ۰۹:۳۲

خبرگزاری پانا+جودو

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از پورتال فدراسیون جودو، این دوره از مسابقات اول آبان به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز می شود و تا پنجم آبان ماه به طول خواهد انجامید.
بر همین اساس جمعه اول آبان‌ماه رقابت‌های اوزان ۵۵- و ۶۰- کیلوگرم برگزار خواهد شد که از تیم ملی ایران محمد رشنونژاد، و احمد قاسمی به دیدار رقبای خود می روند.
شنبه دوم آبان ماه مبارزات در دو وزن ۶۶- و ۷۳- کیلوگرم انجام می شود که مهدی فتحی‌پور، علیرضا خجسته و امید تیزتک نمایندگان ایران هستند.
یکشنبه سوم آبان ماه در اوزان ۸۱ – و ۹۰- کیلوگرم ایمان نیک اقبال، حامد رشیدی و حمیدرضا ملک‌زاده به روی تاتامی روند و دوشنبه چهارم آبان ماه نیز در آخرین روز مسابقات بخش انفرادی رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم رقابت‌های خود را آغاز می‌کند.
سه شنبه ۵ آبان ماه نیز رقابتهای بخش تیمی برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در این مسابقات نیز حضور خواهد داشت. مراسم قرعه کشی مسابقات نیز ساعت ۱۴ در “نووتل” برگزار خواهد شد. وزن‌کشی اوزان ۵۵- و ۶۰- نیز از ساعت ۲۰ در همین هتل انجام می شود.
جوانان ایران بامداد پنجشنبه ۳۰ مهرماه راهی ابوظبی خواهند شد. 

برنامه کامل مسابقات جودوی جوانان جهان

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره برنامه کامل مسابقات جودوی جوانان جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا