با اجرای برجام رسیدگی به مفاسد شفاف‌تر می‌شود |اخبار ایران و جهان

با اجرای برجام رسیدگی به مفاسد شفاف‌تر می‌شود |اخبار ایران و جهان

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه با اجرای برجام رسیدگی به مفاسد شفاف‌تر می‌شود |اخبار ایران و جهان را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:تابناک: با اجرای برجام رسیدگی به مفاسد شفاف‌تر می‌شود
کد خبر: ۵۴۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ – ۱۲:۴۵ – ۱۸ October 2015

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه اولویت مهم مردم و مملکت، رسیدگی به فساد می باشد، گفت: موضوع برخورد با فساد پس از برجام بهتر و شفاف تر صورت می گیرد.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه من فکر می‌کنم کار ما در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با برجام تمام شده می باشد، گفت: هر آنچه که بود موافقان و مخالفان براساس یافته‌ها و اطلاعات خود بیان کردند و امروز همه در یک صف واحد قرار داریم.

وی با بیان اینکه اولویت مهم مردم و مملکت، رسیدگی به فساد می باشد و این موضوع می‌تواند در شرایط پس از برجام نقش روشن تری را ایفا کند،‌ بیان کرد: در ابتدا ما باید بپذیریم که در سیستم ما فساد وجود دارد و این فساد تاثیرات فوق العاده‌ای را می‌گذارد و ما باید این فساد را حتما جراحی کنیم و مواظب باشیم در شرایط پس از برجام این موضوع گسترش پیدا نکند.

عضو کمیسیون ویژه برجام ب متذکر شد: باید همه کمک کنیم تا این فساد توسط قوای سه گانه کشور جراحی شود تا افراد فاسد شناسایی شده و تحویل قانون داده شوند که این اقدام سبب می‌شود تا در شرایط پس از برجام کسی جرات نداشته باشد به سراغ فساد برود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: تا زمانی که ما به صورت سیستماتیک و قانونمند کار نکنیم همه مسئولان و خانواده و سرمایه هامون و شرکت‌ها و سیستم‌هایی که به مسئولین متصل هستند در پشت ویترین قرار نگیرند به نظر من زمینه های فساد از بین نمی رود.

منصوری آرانی با بیان اینکه زمانی زمینه فساد از بین می رود که هیچ مسئولی نباشد که زندکی او کاملا برای مردم شفاف نشده باشد، گفت: این تنها راهی می باشد که مملکت را از فساد نجات دهد وضعیت مالی همه افراد مسئول و بستگانشان باید روشن باشد و اگر افرادی دوست دارند که کار اقتصادی کنند باید از مسئولیت خارج شوند تا بتوانند فعالیت کنند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد عادی نیز باید به صورت شفاف زندگی کنند، اظهار داشت: بنظر من آنچه که در غرب و کشورهای توسعه یافته به صورت عام در حال شکل گیری می باشد شفاف سازی همه اشخاص جامعه می باشد، یعنی وضعیت همه افراد جامعه برای سیستم‌ها روشن می باشد و به همین دلیل آنها نمی توانند کارهایی را انجام بدهند که یک مرتبه صاحب سرمایه کلان شوند.

وی ادامه داد: همه افراد اگر در مقابل قانون یکسان دیده شوند در مزایده‌ها و مناقصه‌ها افراد خاص انتخاب نمی‌شوند بلکه قانون می باشد که در این عرصه تعیین می‌کند. به نظر من در یک کلام پس ازبرجام ما باید به فساد رسیدگی کنیم و این موضوع باید در دستور کار نظام ما قرار بگیرد.

با اجرای برجام رسیدگی به مفاسد شفاف‌تر می‌شود |اخبار ایران و جهان

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره با اجرای برجام رسیدگی به مفاسد شفاف‌تر می‌شود |اخبار ایران و جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا