بازی دیوید بکهام در نقش جیمز باند

بازی دیوید بکهام در نقش جیمز باند

بازی دیوید بکهام در نقش جیمز باند

David-Beckham_Rouzegar-9

دیوید بکهام فوتبالیست سر شناس بریتانیایی , نقش جیمز باند را بازی میکند .

خبر ها و شایعات منتشر شده از این خبر می دهد که دیوید بکهام تبدیل به جیمز باند خواهد شد.

آیا نقش جیمز باند برای دیوید بکهام مناسب خواهد بود و می تواند از پس این نقش بر آید.

بیشتر طرفداران اعلام کردند که اگر بهام نقش جیمز باند را بازی کند حتما تمام مردم این فیلم را خواهند دید و از این فیلم لذت خواهند برد اما کارشناسان گفتند که ممکن هست به علت سر شناس بودن دیوید بکهام فیلم قابل باور نباشد و نتواند به عنوان جیمزباند با مردم ارتباط برقرار کند.

دیوید بکهام گفت : من نمی دانم ، من واقعا نمی داند اما خواهیم دید که چگونه اتفاق خواهد افتاد.

من تا به حال ۱۳ تمرین داشتم و تمرینات بیشتری نیز داشته ام و هر روز کسی می آید و به مدت یک ساعت با من تمرین می کند و من بسیار لذت می برم.

و می گوید که آماده هر گونه انتقاد هست و از انتقاد در مورد بازیگری اش ناراحت نخواهد شد حتی باعث بیشرفت من خواهد شد

بیوگرافی دیوید بکهام

دیوید بکهام با اسم کامل دیوید رابرت جوزف بکهام (به انگلیسی: David Robert Joseph Beckham) (زاده ۲ مه ۱۹۷۵ در لندن)، فوتبالیست سر شناس بریتانیایی هست. او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن ۱۹۹۶ انجام داد.

همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان گروه اسپایس گرلز هست. او چهار فرزند به اسم‌های بروکلین (متولد ۴ مارس ۱۹۹۹)، رومیو (۱ سپتامبر ۲۰۰۲)، کروز (۲۰ فوریه ۲۰۰۵)و هارپر(متولد ۱۰ژوئیه ۲۰۱۱) دارد.

دیوید بکهام فوتبال حرفه‌ای خود را از جوانان منچستر آغاز می‌کند چند ماه پس از حضور او در تیم جوانان منچستر یونایتد وی برای بازی در جام اتحادیه انگلیس به تیم بزرگسالان دعوت شد. هر چند در اولین حضورش در تیم بزرگسالان منچستر یوناتید نیمکت نشین بود ولی دو سال و نیم بعد بکام به همراه تیم بزرگسالان برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. فصل ۹۶/۱۹۹۵اولین حضور بکهام در لیگ برتر بود.
منچستر یونایتد

سرانجام دیوید بکهام دوم آوریل ۱۹۹۵ اولین بازی اش را در لیگ برتر مقابل لیدز یونایتد تجربه کرد و در واقع فصل ۹۶- ۹۵ آغازی بود بر درخشش این بازیکن در فوتبال انگلیس.

دیوید ابتدا در پست هافبک راست مشغول به بازی شد که سابق بر آن پست آندری کانچلسکیس در منچستر محسوب می‌شد و گلهای زیبای خود را از همین جا آغاز کرد. مخصوصاً گل به یادماندنی اش در مرحله نیمه نهایی اف ای کاپ در مقابل چلسی و این فصل با قهرمانی در دو جام برای شیاطین سرخ به پایان رسید.

فصل ۹۷-۱۹۹۶ دومین فصل حضور وی در لیگ برتر بود. او مشهورترین گل خود را در این فصل و در مقابل تیم ویمبلدون به ثمر رساند و با ضربه‌ای زیبا از وسط زمین دروازه ویمبلدون را در سل هارست پارک باز کرد. او اولین حضورش در تیم ملی انگلیس را در اول سپتامبر ۱۹۹۶ تجربه کرد و به همراه این تیم به مصاف مولداوی در کیشنف رفت پیش از آن دیدار، بکهام سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس را در کارنامه خود داشت.

بکهام سال ۱۹۹۷ به همراه منچستر به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان دست یافت. او بدون شک نقش به سزایی در این قهرمانی ایفا کرد و به عنوان بازیکن برتر انگلیس در این سال برگزیده شد.

بکهام در نخستین بازی فصل ۹۹-۱۹۹۸ منچستر یونایتد برابر لستر سیتی باز هم منجی شیاطین سرخ شد و با گلی زیبا از روی یک ضربه کاشته منچستر را از شکست نجات داد. سال ۱۹۹۹ برای بکهام سالی پر از افتخار بود. قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، قهرمانی در جام حذفی و سرانجام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کلکسیون افتخارات این بازیکن را کامل کرد. بروکلین فرزند اول وی در سال ۱۹۹۹ چشم به جهان گشود و بکهام در این سال طعم پدر شدن را چشید.

<a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس دیوید بکهام
و مادرش در ورزشگاه

bekham-and-mum_rouzegar.com_

دیوید بکهام و پدرش در روز جهانی پدر

.1789

عکس های جدید دیوید بکهام در پیچ اینستاگرام

110

دیوید بکهامو فرزندانش در کنار خانواده

7896

11220

78966

250

David-Beckham_Rouzegar-5

David-Beckham_Rouzegar-11

David-Beckham_Rouzegar-8

#بازی دیوید بکهام در نقش جیمز باند, #بازگری دیوید بکهام , #جیمز باند, #اینستگرام دیوید بکهام, #خانواده دیوید بکهام, #<a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس جدید دیوید بکهام, #بیوگرافی دیوید بکهام, #<a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس مادر دیوید بکهام, #<a
href="http://kotoleha.com/fa/photo-gallery/" target="_blank" title="گالری عکس” >عکس دختر دیوید بکهام

The post بازی دیوید بکهام در نقش جیمز باند appeared first on کوتوله ها|عکس،آرتیستان،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

بازی دیوید بکهام در نقش جیمز باند

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره بازی دیوید بکهام در نقش جیمز باند با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا