بازوبندی که هنوز صاحبش را نشناخته هست

بازوبندی که هنوز صاحبش را نشناخته هست

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بازوبندی که هنوز صاحبش را نشناخته هست را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازوبندی که هنوز صاحبش را نشناخته هست
بازوبند کاپیتانی یکی از معضلات باشگاه پرسپولیس هست که در بازی این تیم مقابل صبای قم نمایان شد.


 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان در بازی دیروز نشان دادند که تنها هادی نوروزی را بلکه کاپیتان واقعی خود را از دست دادند.
 
علیرضا نورمحمدی در درگیری با قاسم دهنوی و استفاده از الفاظ رکیک نشان داد که شایسته بستن بازوبند کاپیتانی نیست.
 
باشگاه پرسپولیس پس از مرگ هادی نوروزی، علیرضا نورمحمدی را به عنوان کاپیتان اول تیم انتخاب کرد.
 
نورمحمدی در ابتدا تاکید بر بستن بازوبند کاپیتانی داشت حتی شماره ۲۴ هم روی دستش خالکوبی کرد اما در نهایت طبق قانون مجبور شد که بازوبند کاپیتانی را در بازی با صبای قم روی دستش ببندد.
 
نورمحمدی در اولین بازی که کاپیتان پرسپولیس را بر عهده داشت نشان داد که بازوبند کاپیتانی برای دستش بزرگ هست وبا کاپیتان واقعی پرسپولیس فاصله دارد.
 
نورمحمدی زمانی که با قاسم دهنوی بازیکن صبا درگیر شد الفاظ رکیکی استفاده کرد که در شان کاپیتان پرسپولیس نبود.
 
به هر حال نورمحمدی انگار نه انگار که بازوبند کاپتانی بر دستش دارد بازوبندی که زمانی بر بازوی نوروزی بود و کسی از او بی احترامی ندید.
 
نورمحمدی باید پاسخگوی رفتارش باشد
 
رئیس هیئت مدیره عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره درگیری نورمحمدی با دهنوی گفت: باشگاه پرسپولیس شان و شئوناتش خیلی بالا هست و بازیکنان باید حرکات و رفتارشان را کنترل کنند، براین اساس به طور حتم این موضوع در جلسه کمیته انضباطی مطرح و رسیدگی می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نورمحمدی به عنوان کاپیتان پرسپولیس نباید چنین رفتارهای نامناسبی را از خود نشان دهد، به هر حال وی باید به کمیته انضباطی بیاید و پاسخگوی درگیری‌اش با بازیکن حریف باشد.
 
کاپیتان‌های پرسپولیس تحصیلکرده و بزرگ بودند
 
حمید درخشان که زمانی کاپیتان پرسپولیس بود درباره ویژگی‌های یک کاپیتان گفت: معتقدم که کاپیتانی شرایط خاص و ویژه‌ای دارد که براساس این ویژگی‌ها از سایر بازیکنان متمایز می شود.
 
درخشان در ادامه عنوان کرد:صبوری، آستانه تحمل بالا، مدیریت قوی در زمین کنترل بازیکنان، حل مسائل و اختلافات در داخل زمین ویژگی‌های یک کاپیتان هست.
 
وی درباره اینکه نورمحمدی لایق پوشیدن بازوبند کاپیتانی هست یا نه، تصریح کرد:در این باره نظری ندارم اما کاپیتان یک تیم را طبق سوابق، قدمت و تجربه‌اش انتخاب می کنند.
 
سرمربی سابق پرسپولیس گفت:کاپیتان تیم باید خودش را با شرایط موجود تطبیق دهد و بازی را تحت کنترل خود در آورد، کاپیتان نباید در درگیری‌ها شرکت کند طوری که بازیکنان دیگر جلوی کاپیتان را در درگیری‌ها بگیرند.
 
وی درباره کاپیتان های شاخص در پرسپولیس خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس کاپیتان‌های بزرگی در دوران نهایی مختلف داشت کاپیتان‌های پرسپولیس تحصیلکرده و افراد بزرگی بودند که بازیکنان دیگر از آنها حرف شنوی داشتند اما در حال حاضر کاپیتان پرسپولیس این ویژگی‌ها را ندارد.
 
انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

آمدن کلاه‌کج هم دردی از استقلال اهواز دوا نکرد
برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال
پیوس: عملکرد پرسپولیس برابر صبا رضایتبخش بود /جای هادی نوروزی خالی بود
همه مقصرند به جز مربیان

۲۵ مهر ۱۳۹۴ – ۱۲:۴۳

بازوبندی که هنوز صاحبش را نشناخته هست

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره بازوبندی که هنوز صاحبش را نشناخته هست با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا