بازتاب خندوانه در روزنامه گاردین

بازتاب خندوانه در روزنامه گاردین

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بازتاب خندوانه در روزنامه گاردین را ببینید.

سایت اجتماعی پورتال ۱: وبسایت گاردین در سرگرمی به تحلیل برنامه «خندوانه» پرداخته می باشد:ایرانی ها از جوک ساختن و منتشر کردن آن در شبکه های اجتماعی لذت می برند؛ عادتی که جزو فعالیت های روزمره آنها شده می باشد. به بیانی طنز جزو سرگرمی های ساده مردم ایرانی می باشد.

در حال حاضر استندآپ کمدی از طریق برنامه ای با اسم کوچک «خندوانه» در شبکه نسیم به خانه های مردم راه یافت. این برنامه توسط رامبد جوان، کمدین جوان و معروف ایرانی، کارگردانی می شود.او در هر قسمت از این برنامه کمدین های ایرانی را به برنامه دعوت می کند.

بازتاب «خندوانه» در روزنامه گاردین

اگر چه افراد بی شماری سعی کردند در برنامه های خود استندآپ را اجرا کنند، اما موفق به این کار نشدند و اجراهای آنها طنزی بیش نبود اما برنامه «خندوانه» در معرفی این ژانر به موفقیت بالایی دست یافت.

جوان در مقابل تعدادی از مردان و زنانی که مانتو و روسری های رنگی به تن کرده اند، برنامه خود را اجرا می کند. کمدین ها معمولا آواز می خوانند و مردم حاضر در سالن نیز با دست زدن آنها را همراهی می کنند.

علی اصغر رمضان پور معاون فرهنگی سابق وزیر فرهنگ و ارشاد می گوید: «تولید کنندگان این برنامه در ارتباط برقرار کردن با مردم و جوانان موفق بودند.»

دست اندرکاران این برنامه مدت زیادی برای ساخت این مجموعه تلاش کردند و علارغم  محدودیت ها توانستند به موضوعاتی که برای جوانان جذابیت دارند، بپردازند.

با وجود گسترش شبکه های اجتماعی به خصوص اپلیکیشن های آنلاین مانند وایبر و تلگرام که در میان مردم ایران محبوبیت خاصی دارد، جوک های بسیاری میان آنها رد و بدل می شود و زمانی که صحبت از جوک به میان می آید، نگرانی ها کم می شود، به همین دلیل مردم قادرند از طریق آنها خود و طرز تفکرشان را بیان کنند.

یکی دیگر از خلاقیت های جوان حضور عروسکی با اسم کوچک «جناب خان» در برنامه می باشد که لهجه ای جنوبی دارد. جناب خان در طول برنامه آهنگ های محلی نقاط مختلف ایران را می خواند. علاوه بر آن جوان کتاب، بازی و نمایشگاههای مختلف را به عنوان بخشی از برنامه به مردم معرفی می کند.

مردم نیز می توانند از طریق اس ام اس به کمدین هایی که به این برنامه دعوت می شوند، رای دهند.

صادق زیبا کلام، پژوهشگر و تحلیل‌گر سیاسی و استاد دانشگاه تهران می گوید: «این برنامه از این جهت محبوبیت دارد که مردم خود و افکارشان را آزادانه و به شیوه ای طبیعی و معمول بیان می کنند.»

بازتاب خندوانه در روزنامه گاردین

لطفا نظر خود را درباره بازتاب خندوانه در روزنامه گاردین با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا