بازتاب‌ اکران انیمیشن شاهزاده روم در لبنان

بازتاب‌ اکران انیمیشن شاهزاده روم در لبنان

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بازتاب‌ اکران انیمیشن شاهزاده روم در لبنان را ببینید.

به گزارش ایران ناز:  احمد زین‌الدین نماینده «مرکز بین‌المللی تولیدات بیروت» درباره فعالیت‌های این مرکز گفت: ده سال می باشد که این مرکز به کار تولید فیلم و سریال مشغول می باشد که همه آنها به نوعی درباره مقاومت در لبنان بوده و ده‌ها کار در این موضوع در این مرکز ساخته شد که از جمله آنها سریال الغالبون، سریال «رستاخیز تفنگ‌ها» و سریال‌های در مسیر یاسمین و نمک‌ خاک می باشد و همچنین برخی کارهای انیمیشن چون شاهزاده روم و همچنین فیلم‌های مستند مثل «ایران و آمریکا» از دیگر تولیدات این مرکز می باشد.

 

 

وی افزود: سریال‌های مشترک لبنانی ـ سوری نیز تولید کرده‌ایم که از جامعه و مشکلات آن می‌گوید و کارهای ویژه درباره زیست مقاومت داریم و همچنین کارهای علمی داریم که از اختراعات و… حرف می‌گوید و همچنین مستندهایی درباره مناسک و روحانیات حج داریم.

 

زین‌الدین با اشاره به آخرین تولید مشترک این شرکت و ایران تاکید کرد: شاهزاده روم، آخرین کار مشترک ما با ایران می باشد که توسط یک شرکت ایرانی ساخته شده و کارهای مشترک ایران و لبنانی در این بین دنبال می‌شود.

 

وی افزود: ما در لبنان با ایران کارهای مشترک زیادی انجام داده‌ایم و می‌دهیم و این اشتیاق وجود دارد و ما و ملت ایران و شرکت‌های ایران یکی هستیم و ما از هر شرکت ایرانی که به دنبال همکاری باشد استقبال می‌کنیم و اگر ببینیم که شرکت ایرانی تولیدات خوبی دارد، ما به سراغ آنهایی می‌رویم و می‌گوییم که به دنبال همکاری هستیم.

 

 

نماینده «مرکز بین‌المللی تولیدات بیروت» همچنین با اشاره به اکران فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» در سینماهای لبنان تصریح کرد: نسبت دیدن این فیلم در سالن‌های لبنان نسبت خوبی بود؛ چه اینکه این فیلم در ۷ سالن سینمایی در بیروت، در جنوب و همچنین در قسمت بقاع اکران شد و حضور مردم خوب بود و نسبت حضور کودکان به‌دلیل اینکه این فیلم داستانی برای کودکان داشت که به طریق خوبی ارائه شده، بیش‌تر بود.

 

وی افزود: فیلم همچنین مورد نقد و بررسی رسانه‌ها و روزنامه‌ها قرار گرفت و عنوان کردند این کار زیباست و اولین کار از این نوع در لبنان می باشد و در کنار روزنامه‌ها، مصاحبه‌های تلویزیونی زیادی هم انجام شد و پورتال‌های سرگرمی هم به آن پرداختند.

The post بازتاب‌ اکران انیمیشن شاهزاده روم در لبنان appeared first on ایران ناز.

بازتاب‌ اکران انیمیشن شاهزاده روم در لبنان

لطفا نظر خود را درباره بازتاب‌ اکران انیمیشن شاهزاده روم در لبنان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا