این مرد ۶۰ ساله رکوردار عشقبازی با ۲۴۰ دختر ! +تصاویر

این مرد ۶۰ ساله رکوردار عشقبازی با ۲۴۰ دختر ! +تصاویر

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه این مرد ۶۰ ساله رکوردار عشقبازی با ۲۴۰ دختر ! +تصاویر را ببینید.

این مرد ۶۰ ساله رکوردار عشقبازی با ۲۴۰ دختر !

یک مرد انگلیسی و البته متاهل ، هزاران پوند صرف داشتن دوست دخترهای تقلبیش کرده هست . این مرد میانسال با دختران تقلبی و عروسکی اش عشق بازی می کند و از در کنار آن ها بودن لذت عجیبی می برد

این شخص با کمک همسرش هر روز بر تعداد دوست دختران تقلبی اش می افزاید به گزارش پارس ناز جالب این جاست که حتی خانمش نیز وی را در این کار کمک می نماید. بوب گیبینز تصور میکند رکورد گینس را شکسته هست.

این شخص که اصالتا اهل انگلیس هست تصور میکند  که دارنده بیشترین دوست دختر تقلبی هست.مرد متاهل که ۶۰ سال سن دارد صاحب نامزدهای مختلف در قد و اندازه های متفاوت هست.اقای بوب گیبینز مجموعه نامزدهای خود را هاگ هفنر نامگذاری نموده هست.

این مرد ۶۰ ساله رکوردار عشقبازی با ۲۴۰ دختر ! +تصاویر

iranstyle-ir (4)

آقای بوب صاحب دو فرزند شغلش مکانیکی هست و بعد از ظهرهای خود را در کنار دوست دخترانش می گذراند.بوب به انها لباسهای زیر می پوشاند و انها را برای عکاسی اماده می نماید.

وی تا کنون ۱۰۰ هزار پوند صرف مجموعه نامزدهای پلاستیکی خود نموده هست و برخی اوقات با انها به رقص می پردازد.بوب می گوید مجموعه عروسکهای پلاستیکی من ۲۴۰ تاست و به نظرم بزرگترین مجموعه عروسکی در دنیا باشد.رکورد قبلی در اختیار مردی در ژاپن بود که ۱۰۰ تا عروسک داشت.

وی می افزاید از ۱۰ سال قبل تا کنون وارد این کار شده هست.وی می افزاید دنبال یک حرفه واقعگرایانه بود تا اینکه در اینترنت با این شغل اشنا شد.وی می گوید بنظرم عروسکها خیلی جالب بنظر می رسند.جالب اینجاست که حتی خانم لیزی همسر اقای بوب که ۵۵ سال سن دارد وی را ترغیب به این کار می نماید.

iranstyle-ir (3)

بوب می گوید همسرم در سال ۲۰۰۷ در خرید اولین عروسک کمکم نمود.انرا ۲۵۰۰ پوند خریدیم و اسم بورلی را برایش انتخاب کردیم.از ان زمان مجموعه عروسکها زیاد و زیادتر شد.من عادت دارم هر هفته یکی بخرم.قیمت عروسکها از ۳۰ تا ۷ هزار پوند متغیر هست.گرانترین عروسکم از جنس سیلیکون و در المان ساخته شده و ۷ هزار پوند قیمت دارد.قیمتهای گران عروسکها هیچ موقع مانع نشده بوب و خانم لیزی فکرشان را عوض نمایند.

بوب می گوید ۸۰ هزار پوند صرف خرید عروسکها،۵ هزار پوند خرید لباس،۲ هزار پوند جهت کلاه گیس و هزار پوند صرف خرید لوازم ارایشی و طلا برای عروسکها نموده ایم.این همه عروسک جای زیادی را می طلبد اما هیچ موثع نگران پیدا نمودن جا برای انها نشده ایم.

هر چند برخی از عروسکها اغوا کننده هستند اما هیچ موقع بوب مشاهده بد به انها ننموده هست.بوب می گوید خیلی ها عروسک را برای مقاصد جنسی می گیرند اما من هیچ موقع علاقه به چنین کارهایی نداشته ام.من لباسهای زیر به انها می پوشم و تصاویر انها را روی پورتال قرار می دهم تا هم نظر افراد را جلب نمایم و هم مجموعه جالبی برای خود فراهم نمایم.iranstyle-ir (2)

بوب می گوید با عروسکها شبیه ادمها رفتار می نماید.با انها صحبت می نماید.به انها پیانو می دهد تا بنوازند کتاب می دهد تا مطالعه نمایند و هر موقع با انها سوار بر ماشین می شود کمربند انها را می بندد.

از انجایی که جنس عروسک ها سیلیکونی هست بوب همیشه برای تمیز نگه داشتن عروسکها انها را به حمام می برد.همیشه شست و شوی این همه عروسک وقتی گیر هست اما همسر بوب چندان توجهی به کارهای عجیب و غریب شوهرش نمی نماید. لیزی می گوید به نظر برسد برخی افراد فکر کنند ما احمق هستیم اما ما هیچ گونه مشکلی نداریم.ما تنها عاشق لباس پوشاندن عروسکها و تجربه زندگی باربی هستیم.

iranstyle-ir (1)

  گرداوری:ایران استایل

The post این مرد ۶۰ ساله رکوردار عشقبازی با ۲۴۰ دختر ! +تصاویر appeared first on مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال سرگرمی و سبک زندگی.

این مرد ۶۰ ساله رکوردار عشقبازی با ۲۴۰ دختر ! +تصاویر

لطفا نظر خود را درباره این مرد ۶۰ ساله رکوردار عشقبازی با ۲۴۰ دختر ! +تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا