ایجاد باشگاه تکنولوژی و مدرن برای دختران

ایجاد باشگاه تکنولوژی و مدرن برای دختران

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ایجاد باشگاه تکنولوژی و مدرن برای دختران را ببینید.

مشارکت سه کمپانی بزرگ و ایجاد باشگاه تکنولوژی برای دختران

ایران ناز: تعداد زنانی که در عرصه‌ی تکنولوژی فعال هستند همواره کم بوده و هست و این مشکل مختص کشورهای در حال توسعه نیست، حتی کشورهای توسعه یافته نیز با این مشکل مواجه هستند. طبق آمار تعداد خواهران فعال در حوزه تکنولوژی از سال ۱۹۹۰ نزولی بوده اشت.  بنابراین حضور در صنعت تکنولوژی برای دختران به مشکلی بزرگ تبدیل شده می باشد. از همین رو تعداد کثیری از جوامع در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند.

اواخر سال گذشته مهندس تریسی چو (Tracey Chou) با انتشار اطلاعاتی در مورد تعداد زنانی که در موقعیت‌های فنی شرکت‌ها قرار دارند قدم بزرگی را برای حل این مشکل برداشت.

طبق این آمار تنها ۱۷ درصد از اعضای گوگل، ۱۵ درصد ازیاهو و ۱۰ درصد از توئیتر را خواهران تشکیل می‌دهند. نمودارهایی که از این آمار کشیده شده می باشد نشان می‌دهد که خط حضور مردان در این عرصه بسیار بالاتر از خواهران می باشد. این شرکت های بزرگ کارمندان زن کمتری دارند لذا در تلاش هستند تا به نحوی این مشکل را برطرف کنند.

تلویزیون سیلیکون نیز این مورد را به تمسخر گرفت و گفت حضور عظیم خواهران (۱۵ درصد) در رویداد استارت‌آپ را تبریک می‌گوییم.

به نظر می‌رسد مشکل اصلی در جذب دانش‌آموزان دبیرستانی به این صنعت نیست، بلکه مشکل اصلی در نگهداری و حفظ خواهران برای ادامه کار می باشد.

پس از این اتفاقات سه شرکت فیسبوک، پینترست و کمپانی باکس در کنفرانس هایپر گریس اعلام کردند که با مشارکت هم برنامه‌هایی برای ورود و ماندن خواهران در عرصه‌ی تکنولوژی در زمینه‌ی نقش‌های فنی مثل مهندسی، مدیریت محصول، عملیات، طراحی و توسعه وب دارند.

ایجاد باشگاه تکنولوژی برای دختران توسط سه کمپانی بزرگ دنیا:

این سه شرکت بزرگ با مشارکت هم یک باشگاه تکنولوژی برای دختران راه‌اندازی کرده‌اند. خواهران فعال در این شرکت‌ها به صورت یک به یک به دختران مشاوره و راهنمایی خواهند داد که آیا هم‌اکنون می‌توانند شغل خود را شروع کنند و یا نیازمند رشد و آموزش در این زمینه هستند تا شغل مورد علاقه و حرفه‌ای خود را پیدا کنند.

کل این باشگاه تکنولوژی مختص خواهران بوده می باشد، هم منتورها و هم شرکت‌کنندگان همگی زن خواهند بود. آن‌ها معتقدند که با پشتیبانی مستقیم، حمایت و آموزش بهتر می‌توان کمک بیشتری به جامعه تکنولوژی خواهران کرد و فرصت‌های شغلی مناسب برای آن‌ها ساخت و در سال ۲۰۲۰ آمار بسیار خوبی را از حضور خواهران در این عرصه ارائه کرد.

این باشگاه تکنولوژی فعلا مختص خواهران سان‌فرانسیسکو می باشد و آن‌ها امیدوارند به زودی این برنامه را در سراسر جهان گسترش دهند.

The post ایجاد باشگاه تکنولوژی و مدرن برای دختران appeared first on ایران ناز.

ایجاد باشگاه تکنولوژی و مدرن برای دختران

منبع : پورتال ۱

لطفا نظر خود را درباره ایجاد باشگاه تکنولوژی و مدرن برای دختران با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا