اگر مردم متوجه شوند پشت صحنه استیضاح تغییر دادن یک مدیر کل استانی بوده می باشد،به ما چه می‌گویند؟

اگر مردم متوجه شوند پشت صحنه استیضاح تغییر دادن یک مدیر کل استانی بوده می باشد،به ما چه می‌گویند؟

گیل دیدن: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس می‌گوید: استیضاح وزیر راه و شهرسازی پشت صحنه‌هایی دارد که برای وجهه مجلس خوب نیست.

ابوذر ندیمی با اشاره به جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی که قرار می باشد این هفته در مجلس برگزار شود، گفت: من هم اسامی موافقان استیضاح را دیده‌ام هم در جریان سئوالات آن‌ها هستم و آنگونه که تماشا کردم این استیضاح عمدتا دو سه محور دارد که یکی از آن‌ها کیفیت تغییر دادن مدیرکل راه و شهرسازی یکی از استانهاست.

وی با بیان اینکه این استیضاح چند آفت و ضرر دارد، افزود: اولین آفت این استیضاح این می باشد که ما بدانیم بعد از برکناری وزیر چه اتفاقی می‌افتد؟ و اینکه باید وزارتخانه سه ماه با سرپرست اداره شود و بعد از آن گزینه پیشنهادی چه کسی باشد؟ و آیا بتواند رای اعتماد نمایندگان را جلب کند؟ و در این مدت کار وزارتخانه معطل می‌ماند. این‌ها سوالاتی می باشد که باید برای آن پاسخ قانع کننده داشته باشیم.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، اگر مردم متوجه شوند که پشت صحنه استیضاح تغییر دادن یک مدیر کل استانی بوده می باشد، به ما چه می‌گویند؟ ضمن اینکه طبق قانون، نمایندگان حقی دخل و تصرف در عزل و نصب‌های وزارتخانه‌ها ندارند و قانون این مسئله را جزء اختیارات دولت تعریف کرده می باشد.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن مواردی که ذکر شد کاملا روشن می باشد که هم پشت صحنه این استیضاح برای وجهه مجلس خوب نیست و خیلی بد می باشد که ما نمایندگان وجه المصالحه تغییر دادن مدیر کل یک وزارتخانه قرار بگیریم. این مورد نمی‌تواند دلیل محکمی برای استیضاح یک وزیر باشد.

ندیمی تاکید کرد: نباید وزیری دانشمند، زحمتکش، برنامه ریز، استراتژیست و موثر همچون وزیر راه و شهرسازی را برکنار کنیم. من این رویه را به هیچ وجه نمی‌پسندم و مخالف این نوع استیضاح‌ها هستم و به شدت از وزیر حمایت می‌کنم. معتقدم که وی جزء وزرای موفق، کاردان، کاربلد و اثر گذار دولت یازدهم بوده و هست.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص اینکه اعضای کمیسیون عمران اعلام کرده‌اند که نامه رئیس کمیسیون برای استیضاح آخوندی، موضع هیچ یک از اعضای کمیسیون نبوده می باشد، گفت: آقای هاشمی و رؤسای کمیسیون واجد اعلام آراء در مورد مباحث استیضاح نیستند و آن‌ها تنها می‌توانند نظرات را از دیدگاه استیضاح کنندگان مطرح کنند. چرا که استیضاح بیش از اینکه موضع کمیسیون باشد، موضع اشخاص می باشد و ما در آن با اشخاص و اسامی آن‌ها به عنوان امضاء کننده استیضاح روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: استیضاح آخوندی با ۱۳ امضاء، لرزان‌ترین استیضاح تاریخ می باشد اگر دو سه امضاء راحذف کنیم، بساط استیضاح جمع می‌شود. ضمن اینکه در حال حاضر، دو سه نفر برای پس گرفتن امضای خود اعلام آمادگی کرده‌اند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت، همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا فضای انتخاباتی باعث این استیضاح‌ها شده می باشد؟ گفت: بله اما این رویه به ضرر مجلس می باشد، چون وقتی که رسانه‌ها تی‌تر می‌زنند دولت روحانی ۱۵ کارته شد، یعنی تعامل دولت و با مجلس خوب نیست. ضمن اینکه ۱۵ کارته شدن دولت افتخار نیست و ما نباید خوشحال شویم که وزرای دولت زیاد کارت بگیرند.

وی تاکید کرد: ما با آمریکا و اروپا مذاکره می‌کنیم اما متاسفانه خودمان نمی‌توانیم با هم حرف بزنیم و مسائل فی ما بین دو قوه را حل و فصل کنیم.

(۰)(۰)

نوشته اگر مردم متوجه شوند پشت صحنه استیضاح تغییر دادن یک مدیر کل استانی بوده می باشد،به ما چه می‌گویند؟ اولین بار در پایگاه تفریحی گیل دیدن پدیدار شد.

اگر مردم متوجه شوند پشت صحنه استیضاح تغییر دادن یک مدیر کل استانی بوده می باشد،به ما چه می‌گویند؟

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره اگر مردم متوجه شوند پشت صحنه استیضاح تغییر دادن یک مدیر کل استانی بوده می باشد،به ما چه می‌گویند؟ با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا