اولیویرا: لایق پیروزی مقابل صبا بودیم

اولیویرا: لایق پیروزی مقابل صبا بودیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه من به ایران نیامده‌ام که درباره داوری صحبت کنم گفت: تراکتورسازی لایق کسب پیروزی بر صبا بود.

به گزارش مشرق، تونی اولیویرا در نشست تفریحی پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت:‌‌ همان‌طور که پیش از این انتظار داشتم امروز بازی سختی در پیش داشتیم و در برابر تیمی بازی کردیم که بازی مستقیم را در دستور کار داشت و همین مسئله کار ما را دشوار کرده بود.

وی افزود: در نیمه‌نخست بازی خوبی انجام دادیم و چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم اما در نیمه دوم کنترل بازی در اختیار صبا بود و در اواخر بازی نیز اتفاقاتی رخ داد که سبب شد ۹ نفره به بازی پایان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: لیاقت کسب این پیروزی را داشتیم و صبا را از نظر نقاط قوت و ضعف آنالیز کرده بودیم و برای مواجه‌شدن با این سبک بازی از صبا آماده بودیم.

اولیویرا بیان کرد: پیش از این در مسابقات حذفی بازنده شده بودم اما امروز خدا با ما بود و خدا همیشه با ماست و خوشحالم که توانستیم، دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی درباره داوری این بازی عنوان کرد: من به ایران نیامده‌ام که درباره داوری صحبت کنم اما اگر بخواهم راجع به این مسائل حرف بزنم باید در مورد بازی ۱۲ آوریل سپاهان در اصفهان حرف بزنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره جدایی ادینیو تصریح کرد: ادینیو در قطر در تیمی بازی می‌کنم که هنوز گلی نزده و اما واقعیت این می باشد که وی رفته و ما غیر از او چند بازیکن دیگرمان را از دست داده‌ایم و باید روی نفرات فعلی متمرکز شویم.

اولیویرا: لایق پیروزی مقابل صبا بودیم

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره اولیویرا: لایق پیروزی مقابل صبا بودیم با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بازی با هند را کاملا دراختیار داشت گرفتاری …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چیزهای مضر برای پوست صورت استاندار خوزستان انحلال شورای منظقه خرمشهر را رسماً تأیید کرد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا