انتقاد شدید به لباس کیت میدلتون در تنیس ویمبلدون/ زشت ترین استایل عروس سلطنتی

انتقاد شدید به لباس کیت میدلتون در تنیس ویمبلدون/ زشت ترین استایل عروس سلطنتی

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه انتقاد شدید به لباس کیت میدلتون در تنیس ویمبلدون/ زشت ترین استایل عروس سلطنتی را ببینید.

کیت میدلتون

کیت میدلتون امروز برای تماشای مسابقات تنیس ویمبلدون به ورزشگاه رفت. اما استایل عروس خاندان سلطنتی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. 

کیت میدلتون

رویداد تنیس ویمبلدون امسال در غیاب ستاره های تنیس در حال برگزاری است. راجر فدرر اعلام بازنشستگی کرده، و رافائل نادال و سرنا ویلیامز هم از غایبان مهم این دوره از بازی ها در انگلستان هستند.

کیت میدلتون

امروز در ادامه برگزاری این بازی ها،کیت میدلتون به ورزشگاه رفت. نکته جالب در این دیدار، استایل کیت میدلتون بود. او که به عنوان بانوی مد و خوش پوشی در کل دنیا شناخته می شود امروز استایل ناموزونی را انتخاب کرده بود که به هیچ وجه زیبا نبود.

کیت میدلتون

هر کدام از ایتم های لباس کیت به صورت تک زیبا بودند اما ترکیب این لباس ها روی تن همسر ولیعهد انگلیس خوب نشان نمی داد. اوضاع به حدی وخیم بود که حتی طرفداران کیت میدلتون هم از انتخاب نامناسب او ناراضی هستند و این استایل را زشت ترین و بدسلیقه ترین استایل کیت تا به امروز می دانند.

کیت میدلتون

کیت میدلتون

کیت میدلتون

کیت میدلتون

کیت میدلتون

انتقاد شدید به لباس کیت میدلتون در تنیس ویمبلدون/ زشت ترین استایل عروس سلطنتی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره انتقاد شدید به لباس کیت میدلتون در تنیس ویمبلدون/ زشت ترین استایل عروس سلطنتی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا