انتقاد شدید آیت‌الله مکارم از مداحان

انتقاد شدید آیت‌الله مکارم از مداحان

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه انتقاد شدید آیت‌الله مکارم از مداحان را ببینید.

سایت تفریحی پورتال ۱: یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه برخی مداحان و شاعران خط قرمزها را رعایت نمی‌کنند، گفت: مراجع عظام تقلید به وضعیت مداحان و شاعران رسیدگی کنند.
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار با اعضای کانون مداحان و شاعران استان قم با اشاره به اینکه عزاداری امام حسین (ع) سرمایه بزرگی هست اظهار داشت: عزاداری امام حسین (ع) بسیاری از مشکلات جامعه را حل می‌کند.

مکارموی افزود: متاسفانه مردم شکرگزار برخی نعمت‌هایی که دارند نیستند و نمی‌دانند خداوند چه نعمت‌ها و برکت‌هایی را در اختیارشان قرار داده هست.

وی با اشاره به اینکه مداحان، نویسندگان و بانیان مجالس عزاداری امام حسین (ع) را اداره می‌کنند گفت: اگر این سه گروه اعمال و رفتار صحیحی داشته باشند به طور قطع عزاداری‌های امام حسین (ع) دارای شور و شعف خاصی خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همانگونه که عزاداری‌های امام حسین (ع) دارای برکاتی هست آسیب‌ها و خطراتی این مراسم را تهدید می‌کند به گونه‌ای که برخی اشعار سبب گمراهی مردم به‌ویژه جوان‌ها می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به سخنان اخیر خود با شیخ الازهر گفت: در میان اقلیت‌های مختلف گروهی تندرو وجود دارند اما باید این افراد را اصلاح کرد.

وی بیان کرد: مداحانی که اعمال نادرست دارند باید به وسیله مداحان پیشکسوت تربیت و اصلاح شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به استفاده برخی مداحان از سبک‌ها و موزیک‌های ماهواره‌ای گفت: برخی مداحان با تقلید اشعار و موزیک‌های نامناسب تلاش می‌کنند طرفداران بیشتری را جذب خود کنند، متاسفانه این امر در میان بانوان حتی بیشتر تماشا می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: مداحان پیشکسوت باید دارای برنامه باشند تا بدانند چه فعالیت‌هایی را برای مداحان جوان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی مداحان و شاعران تابع خط قرمزها نیستند گفت: باید آب زلال را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) جاری کنیم.

این مرجع تقلید یادآور شد: اعضای کانون مداحان و شاعران با نوشتن نامه‌ای به مراجع عظام تقلید خواستار رسیدگی به وضعیت مداحان شوند که این امور سبب می‌شود مداحان برخی نکات و خط قرمزها را رعایت کنند.

انتقاد شدید آیت‌الله مکارم از مداحان

لطفا نظر خود را درباره انتقاد شدید آیت‌الله مکارم از مداحان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا