اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل چشمگیر بوده هست

اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل چشمگیر بوده هست

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل چشمگیر بوده هست را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل: اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل چشمگیر بوده هست معاون فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل گفت: اقدامات وزارت ‌آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل چشمگیر بوده هست.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۵:۴۰

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محسن محبی پیش از ظهر امروز در دیدار با محسن موحد رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش و پرورش که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهارکرد: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگ ساز در کشور هست و از این رو سرمایه گذاری در این دستگاه منجر به فرهنگ سازی در کل کشور می شود. وی با اشاره به اساسنامه جدید سازمان پدافند غیرعامل ، تصریح کرد: در دوره جدید سازمان پدافند غیرعامل وارد فضای جدیدی شده و در حوزه های  امنیت فرهنگی جامعه ، حوزه نظارت بر فضای سایبری در سطح کلان کشور و در حوزه امنیت غذایی ، دارویی، بهداشتی رویکردهای کلان با هدف پیشگیری را اتخاذ کرده هست.
 
محبی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سازمان انجام شده هست، تأکید کرد: در حوزه اطلاع رسانی باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم با کارکردهای این سازمان آشنایی پیدا کرده و بتوانند در موقع مواجهه با مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی  رویکرد مناسبی را اتخاذ کنند و شاهد کمترین آسیب در این زمینه باشیم.
 
معاون فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: در دوره جدید سازمان در حوزه مخاطرات اقتصادی و هسته ای نیز ورود پیدا کرده هست تا بتواند کشور را در برابر آسیب های احتمالی دشمن بیمه کند و رویکرد آن آگاه سازی مردم در برابر عواقب اتفاقات مخرب برای کشور هست.
 
محبی از اختصاص حدود ۲ درصد اعتبارات هر دستگاه به پدافند غیرعامل در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با تصویب این اعتبار در قالب لایحه بودجه کشوری بودجه هر دستگاه یا نهاد دولتی با موافقت سازمان پدافند غیرعامل کشور در همان دستگاه و برای تجهیز و مراقبت از زیرساخت های کشوری مورداستفاده قرار می گیرد و هرچقدر در این حوزه سرمایه گذاری کنیم زیرساخت های کشور مقاومت تر وپایدارتر خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: حجم تولیدات آموزش  وپرورش در حوزه پدافند غیرعامل در مقایسه باسایر دستگاه ها ونهادهای دیگر کشور از رشد خوبی و قابل توجهی برخوردار بوده و باید این اقدامات با قوت بیشتر ادامه پیدا کند .
 
معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: تدوین هر چه سریع تر سند راهبردی سازمان پدافند غیرعامل نقشه راه و ادامه کار سازمان را برای هر دستگاه دولتی مشخص می کند و در نگارش آن باید وزیر یا بالاترین مقام مسئول در آن دستگاه مشارکت کنند تا علاوه بر ضمانت اجرایی بتوانیم از مشارکت بخش های مختلف دستگاه با سازمان نیز بهره ببریم.
 
محبی تصریح کرد: برگزاری همایش ها، جشنواره فیلم های کوتاه و انیمیشن ، مسابقات کتاب خوانی، مقالات ، تولید کتاب و محتوای الکترونیکی می تواند در حوزه پدافند غیرعامل وزارت آموزش وپرورش مؤثر باشد.

اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل چشمگیر بوده هست

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل چشمگیر بوده هست با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا