اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه

اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه را ببینید.

اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه

وبسایت مامنت نت مرجع تور , گردشگری و هتل هست که با هدف ارائه اطلاعات در بستر مجازی سعی در دسترسی آسان کاربران به اطلاعات سفر و گردشگری دارد.کشور امارات متحده عربی ، که به اختصار به آن U.A.E گفته می شود، فدراسیونی از هفت امیرنشین در شرق شبه جزیره عربستان و در ورودی خلیج فارس هست.

اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه

این کشور خط ساحلی هم بر روی خلیج عمان و هم بر روی خلیج فارس دارد، که از غرب و جنوب غرب با عربستان سعودی، و از جنوب شرق با عمان مرز آبی دارد و در رأس شرقی شبه جزیره موساندام و منطقه خودمختار عمانی درون مرز آن قرار دارد. امارات ، کشوری مدرن و پویاست. برای برخی، این کشور، کشوری پیشرفته و تمیز هست و برای برخی دیگر، یک « دیزنی لند » توریستی هست.

اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه

کشور ترکیه کشوری اوراسیایی هست که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب باختر آسیا و خاورمیانه واقع هست و بخش کوچکی نیز به اسم تراکیه در منطقهٔ بالکان منطقه‌ای در جنوب خاور اروپا قرار دارد.پهناوری ترکیه ۷۸۳٬۵۶۲ کیلومتر مربع (۳۷ام) هست. ترکیه کشوری کوهستانی و نسبتاً پرباران هست.

اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه

شکل این کشور مانند یک مستطیل هست که از سوی خاور و باختر امتداد یافته‌هست. ترکیه با قرار گرفتن در یکی از حسّاس‌ترین مناطق جهان، دارای موقعیّت جغرافیایی راهبردی و بسیار خوبی هست و گذرگاه جنوب باختر آسیا و اروپا به شمار می‌آید و کشورهای بسیاری، به ویژه ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی استفاده می‌کنند.

ترکیه از آب و هوای خوب و جلگه ای برخوردار هست و مکان های جالب و دیدنی دارد به دلیل همین سالانه تعداد زیادی توریست به آنجا مسافرت میکنند.جمعیت ترکیه حدود ۷۶ میلیون نفر (برآورد ۲۰۱۳) می باشد، که حدوداً ۷۵ تا ۸۵ درصد مردم سنی و ۱۵ تا ۲۵ درصد هم علوی هستند.

اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه

حکومت ترکیه لائیک هست ولی بسیاری از مردم به دین اسلام پایبند هستند و عید فطر و عید قربان در این کشور تعطیل رسمی هست. همچنین در ترکیه حدود ۷۰٪-۷۵٪ درصد مردم ترک، ۱۸٪ درصد کرد و ۷٪-۱۲٪ را سایر باشندگان قومی ترکیه تشکیل می‌دهند.

تور لحظه آخری دبی ترکیه ارمنستان مالزی تایلند

همچنین این وبسایت بهترین و با کیفیت ترین تور های مسافرتی از آژانس های معتبر را که با صرفه جویی در وقتی به آنها کمک میکند مناسب ترین و جذاب ترین گزینه ها را با توجه به علائق و امکاناتـشـان بیابند.

خدمات وب وبسایت مانت نت شامل معرفی آژانس های مسافرتی , تورهای مسافرتی داخلی , تور خارجی , تور لحظه آخری , اطلاعات جاذبه های گردشگری کشورها و معرفی هتل ها هست. تورهای خارجی شامل تور دبی , تور تایلند ,تور روسیه,تور افریقا, تور ارمنستان , تور مالزی, تور آنتالیا , تور اروپا , تور ترکیه و تور های شاخص دیگر هست.

لازم به ذکر هست , برای اینکه این بستر قابل اطمینان تر و تاثیر گذار تر باشد، تنها از آژانسهای مسافرتی که دارای مجوز معتبر میباشند اقدام به ثبت اسم بعمل می آید تا شما عزیزان بتوانید با خیالی کاملا راحت تور مناسب با بودجه و شرایط خود را پیدا نمایید. برای اطلاعات بیشتر به وب وبسایت مراجعه فرمایید  www.momentnet.net

منبع : momentnet.net

اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه

لطفا نظر خود را درباره اطلاعاتی جالب درباره دبی و ترکیه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه مضرات اسید فسفریک برای سلامتی را ببینید. اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با …

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا