اصول کامیابی: رندی گیج

اصول کامیابی: رندی گیج

در ادامه از اصول کامیابی: رندی گیج تماشا نمایید.

خب، اجازه بدهید درباره یک موضوع بسیار مهم برای کامیابی صحبت کنیم که چگونگی برخورد با افراد منفی هست.

به برنامه کامیابی خوش آمدید و این موضوعی هست که فکر می کنم احتمالاً در مسیر کامیابی بسیار بااهمیت تر از هر چیز ست که بسیاری از مردم فکر می کنند.

جیم رون همیشه می گفت: درآمد شما، متوسط درآمد ۵ نفر از افرادی ست که شما بیشترین زمان تان را با آنها می گذرانید.

من فکر می کنم این حرف بسیار اندیشمندانه هست.

بطوریکه من معتقدم این موضوع در تمام جوانب کامیابی، در کل زندگی صدق می کند.

من فکر می کنم درجه سلامتی شما بستگی به متوسط سلامت ۵ نفر از افرادی دارد که شما بیشترین زمان تان را با آنها می گذرانید.

اگر شما ازدواج کردید، میزان تفاهم و همکاری در ازدواج شما متوسط میزان تفاهم ۵ زوجی خواهد بود که شما بیشترین زمان تان را با آنها می گذرانید.

چگونگی روابط شما متوسط میزان روابط ۵ نفر از افرادی خواهد بود که شما بیشترین زمان تان را با آنها می گذرانید.

بنابراین، این ۵ نفر، این دایره داخلی شما، رابطه عظیمی با کامیابی شما دارد، چون این تأثیر و نفوذی ست که ما همیشه از طرف دیگران دریافت می کنیم و این چیزی هست که در ذهن ناخودآگاه ما برنامه ریزی می شود.

دکتر بوریس لپتن در مورد نقش سلولها و DNA و اینکه آیا ما از قبل برای اتفاقات برنامه ریزی شده ایم یا اینکه چقدر محیط اطرافمان می تواند سلولهای ما و در واقع بدن ما و ذهن ما را تغییر دادن دهد و بر این اساس نتایجی که ما هر روزه با آنها روبرو هستیم را تغییر دادن دهد، صحبت می کند.

محیط اطراف شما عامل بسیار مهمی هست و مردم اطراف شما قسمت عظیمی از این محیط هستند.

پس راجع به آن فکر کنید.

۵ نفری که شما در حال حاضر بیشترین زمانتان را با آنها می گذرانید، چه کسانی هستند؟

بگذارید یک چیزی به شما بگویم.

اگر به عقب برگردید و با افرادی که ۲۰ سال قبل مرا می شناختند، صحبت کنید و به اونها بگید: راجع به رندی گیج به من بگو، می دانید تعداد زیادی از آنها چه می گویند؟

رندی فرق کرده. تغییر دادن کرده. حالا که پولدار شده، یه آدم دیگه ای شده.

می دونید چیه؟

من متهم.

من یه آدم دیگه ای شدم و به خاطر همینه که ثروتمندم و این رو نمی گم که گستاخی کنم یا متکبر باشم یا بامزه باشم.

دوستان من! فقط می خوام واقع گرا باشم.

الانم من ثروتمند، کامیاب و موفق هستم، به خاطر اینکه واقعاً من تغییر دادن کردم و باید به شما بگم که: اگه به ۲۰ سال پیش برگردم، جایی رو که زندگی می کردم را تغییر دادن دادم، جایی رو که کار می کردم را تغییر دادن دادم و مردمی که در زندگی من بودند رو تغییر دادن دادم و آگاهی محیط اطراف خودم رو تغییر دادن دادم.

به خاطر اینکه من یک قربانی بودم، یه قربانی حرفه ای بودم و با قربانی های حرفه ای دیگه می گشتم.

ما دور هم جمع می شدیم و از هر چیز بدی که برای ما اتفاق می افتاد، شکایت می کردیم: چه رئیس بی کلاسی ما داریم! چطور شرکت برق، برق ما رو قطع کرد؟ صاحبخونه بدصفت که اخطاریه دم در خونه گذاشته و همه ما جمع می شدیم و خودمون رو قربانی جلوه می دادیم و از طرف دیگه اگه بخواهید از دست این موقعیت خلاص بشید، باید به خودتون بگید که: من می تونم قربانی باشم یا یک قهرمان، ولی نمی تونید هر ۲تاش باشید.

شما باید یکی رو انتخاب کنید و من انتخاب خودم رو کردم و دیگه نمی خواستم که قربانی باشم.

من می خواستم که برنده بشم.

می خواستم سالم، شاد و کامیاب باشم.

بنابراین تمام محیط اطرافم رو تغییر دادن دادم و این شامل تعداد زیادی از افرادی می شد که من زمان زیادی رو با اونها می گذروندم و این سؤال اصلی من از شماست:

اون ۵ نفری که شما بیشترین زمان خودتون رو با اونها می گذرونید، چه کسانی هستند؟

ازدواج کردید؟ یکی از اون ۵ نفر از قبل انتخاب شده.

همه روزتون رو کنار کسی که کار می کنید؛ دومین نفری که از قبل انتخاب کردید.

پس ممکنه بگید: همسر من خیلی منفیه و منو حمایت نمی کنه.

می دونید چیه؟

همینه که هست.

با یه آدم منفی سر و کار دارید؟

همینه که هست.

یا شما جایی را که کار می کنید، تغییر دادن می دهید یا کسی را که با او ازدواج کردید، تغییر دادن می دهید و من این رو پیشنهاد نمی کنم و تنها در مورد احتمالات صحبت می کنم و ممکنه بگید که واقعاً در مورد ۳ نفر دیگه حواسم جمع هست و می خواهم که ۳ نفری رو به زندگی ام بیارم که دارای آگاهی فوق العاده ای در مورد کامیابی هستند و به این معنا نیست که شما حساب بانکی شخص رو قبل از اینکه با او دوست بشید، چک کنید.

اصلاً به اینصورت نیست.

شما باید دنبال افرادی باشید که دارای آگاهی و مشخصات کامیابی هستند، کسی که می خواد ببینه شما رشد می کنید، کسی که می خواهد ببینه شما پیشرفت می کنید.

اونها افرادی هستند که شما نیاز دارید که در اطرافتان باشند و اگه به اندازه کافی در اطرافتان نیستند، می تونید از دور باهاشون در ارتباط باشید.

یکی از اهداف من این بود که میلیاردر بشم.

بنابراین در گروه پرورش فکری ام مطالبی از ریچارد برانسن، بیل گیتس، شخصی که گوگل و فیسبوک را راه اندازی کرد، پیدا کردم.

حتی اونها را ملاقات هم نکرده بودم، اما رفتم و کتابهاشون رو خریدم یا کتابهایی که در مورد اونها بود رو خوندم و مصاحبه هاشون رو گوش دادم.

می خواستم بدونم اونها چطور فکر می کنند، به خاطر اینکه میلیاردرها بطور متفاوت تری از میلیونرها فکر می کنند و میلیونرها بطور متفاوتی از مردم بی پول و شکست خورده فکر می کنند و مردم سالم متفاوت از مردم بیمار فکر می کنند و افراد شاد متفاوت از افراد افسرده فکر می کنند.

پس فکر کنید و ببینید چه کسانی جزو ۵ نفر نزدیک شما هستند و همچنین کسانی که شما به خودتان اجازه می دهید که از آنها تأثیر بپذیرید و این به این معنی نیست که شما گستاخ باشید و افراد رو نادیده بگیرید.

من دوستانی در زندگی ام داشتم که ۲۰ سال پیش با من بودند و آرزو داشتم الآن هم با من بودند.

آرزو داشتم که با من در مسیر کامیابی پیشرفت می کردند.

قضیه به اینصورت نبوده که من بخوام پیشرفت کنم و اونها رو فراموش کنم، اما اصلی که در مورد کامیابی می دونیم این هست که کسی به شما نمی تونه کامیابی را یاد دهد.

شما باید همیشه آماده دریافت کردنش باشید و کسی رو هم نمی تونید به اجبار تا رسیدن به خط پایان دنبال خود بکشید.

شما فقط می تونید به دوستانتان بگید که شما در راه کامیابی هستید و مشتاق هستید که اونها هم در این راه با شما باشند، اما این انتخابی ست که اونها باید انجام بدند، ولی افرادی در زندگی من هستند که من فراموش شون نکردم و کنارشون نگذاشتم، اما افرادی در زندگی من هستند که زمانی رو که من با اونها می گذروندم، محدود کنم.

علیرغم اینکه من واقعاً دوستشون دارم و بهترینها رو براشون می خوام، من نمی تونم زمان زیادی با اونها صرف کنم یا دوباره شروع می کنم مانند اونها فکر کنم و من حاضر نیستم همچین کاری رو بکنم و شما هم نباید حاضر باشید که اینکار را بکنید، اگر می خواهید کامیابی رو به زندگی تان بیارید.

ثروتمند زندگی کنید.

هر چه هستیم، نتیجه همان هست که فکرش را کردیم.(بودا)

تهیه و گرد آوری : پورتال تفریحی و سرگرمی پورتال یک

لطفا نظرات خود را درباره مطالب اصول کامیابی: رندی گیج با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا