اردوغان ، کشور روسیه را تهدید کرد

اردوغان ، کشور روسیه را تهدید کرد

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اردوغان ، کشور روسیه را تهدید کرد را ببینید.

پرتال سرگرمی واکنش: رئیس جمهور ترکیه به روسیه درباره حمایت از بشار اسد رئیس جمهور سوریه هشدار داد و با لحنی تهدید آمیز گفت اگر روس ها دوستی ترکیه را از دست بدهند بیشتر از این زیان خواهند کرد و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به هرگونه حمله ای پاسخ خواهد داد.

پایگاه روزنامه اینترنتی رأی الیوم که از انگلیس به روز می شود اعلام کرد رجب طیب اردوغان به مسکو درباره نقض حریم هوایی ترکیه و از دست دادن دوستی با آنکارا هشدار داد و گفت ناتو که ترکیه عضو آن است به هرگونه حمله به خاک این کشور پاسخ خواهد داد.

اردوغان در کنفرانس سرگرمی در بلژیک گفت ناتو «در قبال نقض حریم هوایی ترکیه توسط روسیه» موضع گیری کرده است.

وی ابراز اطمینان کرد ناتو به موضعگیری اش ادامه خواهد داد.

اردوغان گفت هرگونه حمله به ترکیه به مثابه حمله به ناتو خواهد بود.

خبرگزاری آناتولی ترکیه با اعلام هشدار اردوغان به مسکو درباره عواقب از دست دادن روابط با آنکارا، به نقل از رئیس جمهور ترکیه افزود:«روسیه باید بداند اگر این کشور ، دوستی مانند ترکیه را که در بسیاری از زمینه ها با آن روابط دارد از دست بدهد ، خیلی چیزهای دیگر را از دست خواهد داد.»

اردوغان خاطر نشان کرد کشورش میزبان بیش از دو میلیون آواره سوری و حدود سیصد هزار آواره عراقی است و بین مسلمانان و ایزدی ها و مسیحیان تفاوتی قائل نیست.

اردوغان مدعی شد بشار اسد باعث کشته شدن حدود ۳۰۰ هزار نفر شده است و تروریسم دولتی مرتکب می شود اما کشورهایی مانند ایران و روسیه از وی حمایت می کنند.

اردوغان به برنامه آموزش و مجهز کردن نیروهای مخالف مسلح و قسمت امن اشاره کرد وگفت: «‌کسانی هستند که قسمت امن را قسمت حائل تفسیر می کنند و این چیزِ اشتباهی است زیرا یک قسمت خالی از تروریسم قلمداد می شود تا سوری ها در صورتی که این قسمت به وجود آید به آن منتقل شوند و در آن زندگی کنند.با اخبار سیاسی سایت واکنش همراه باشید.

اردوغان ، کشور روسیه را تهدید کرد

لطفا نظر خود را درباره اردوغان ، کشور روسیه را تهدید کرد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا