ارتقاي وضعيت اقتصادي مددجويان ماحصل طرح هاي اشتغال کميته امداد

ارتقاي وضعيت اقتصادي مددجويان ماحصل طرح هاي اشتغال کميته امداد

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ارتقاي وضعيت اقتصادي مددجويان ماحصل طرح هاي اشتغال کميته امداد را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۴:۳ق.ظ)
ارتقاي وضعيت اقتصادي مددجويان ماحصل طرح هاي اشتغال کميته امداد موج – خرم آباد – مدير کميته امداد شهرستان کوهدشت از تعامل بانک هاي عامل با کميته امداد در راستاي اجرايي شدن ۱۲۵ طرح با اعتباري بالغ بر ۱۲ ميليارد و ۲۲۰ ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مردان امرايي با تقدير از بانک هاي عامل شهرستان در راستاي همکاري با کميته امداد در ايجاد اشتغال براي خانواده هاي نيازمند، گفت: با همکاري و تعامل بانک هاي عامل در ۶ ماهه نخست سال جاري ۱۲۵ طرح اشتغال زايي از محل اعتبارات تسهيلات بانکي به مرحله ي اجرا رسيده می باشد می باشد و در اين راستا مبلغ ۱۲ ميليارد و ۲۲۰ ميليون ريال پرداخت شده می باشد.
وي با اشاره به ايجاد شغل براي ۶۴ نفر از مددجويان کوهدشتي از طريق کاريابي اظهار داشت: ۶۲۹ نفر از مددجويان اين نهاد در سطح شهرستان با شرکت در دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي برگزار شده از طريق آموزشگاه هاي آزاد مهارت هاي لازم را در زمينه مورد علاقه خود جهت راه اندازي کسب و کار موفق آموختند.
در ادامه نشست محمدي، فرماندار کوهدشت، گفت: طرح هاي اشتغال زايي کميته امداد رشد اقتصادي را در وضعيت زندگي خانواده هاي نيازمند فراهم کرده می باشد.
وي در جلسه کارگروه اشتغال با تقدير از عملکرد کميته امداد شهرستان در بحث ايجاد اشتغال براي مددجويان و همچنين وصول معوقات بانکي گفت: ايجاد اشتغال پايدار مددجويان از عملکرد مثبت کميته امداد در بحث کمک به ارتقاي سطح معيشت و اقتصاد خانواده هاي تحت حمايت و قرار دادن آنان در مسير توانمندسازي می باشد.
فرماندار کوهدشت در ادامه با اشاره به مسوليت دستگاه هاي اجرايي شهرستان در زمينه هاي اشتغال جوانان و خانواده هاي نيازمند خواستار تعامل بانک هاي عامل با کميته امداد از طريق پرداخت آسان تسهيلات اشتغال زايي به مددجويان شد.

ارتقاي وضعيت اقتصادي مددجويان ماحصل طرح هاي اشتغال کميته امداد

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره ارتقاي وضعيت اقتصادي مددجويان ماحصل طرح هاي اشتغال کميته امداد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا