اجماع بر سر کاهش نرخ سود بانکی |اخبار ایران و جهان

اجماع بر سر کاهش نرخ سود بانکی |اخبار ایران و جهان

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اجماع بر سر کاهش نرخ سود بانکی |اخبار ایران و جهان را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:تابناک: اجماع بر سر کاهش نرخ سود بانکی
عضو شورای پول و اعتبار گفت: اعضای شورای پول و اعتبار درباره کاهش نرخ سود سپرده ها و نرخ سود وام های بانکی اتفاق نظر جامع دارند.
کد خبر: ۵۴۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ – ۱۲:۲۰ – ۲۱ October 2015

عضو شورای پول و اعتبار گفت: اعضای شورای پول و اعتبار درباره کاهش نرخ سود سپرده ها و نرخ سود وام های بانکی اتفاق نظر جامع دارند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا پور ابراهیمی در ارتباط تلفنی با بخش سرگرمی ۲۱ شبکه اول سیما افزود: موضوع کاهش نرخ سود سپرده ها و نرخ سود وام های بانکی در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار گرفته و لازم بود که در بحث های حوزه بازار پول و رویکرد ضد رکودی در اقتصاد کشور تصمیم هایی گرفته شود.

وی گفت: در ارائه بسته پیشنهادی اقدام مناسبی صورت گرفت به طوری که بخش زیادی از این بسته با حوزه بازار پول و تصمیمات مرتبط با این بازار مربوط هست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه چارچوب مباحث را چند روز قبل رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در نشست های تخصصی اعلام کردند،افزود: امروز کلیات این مباحث در جلسه شورای پول و اعتبار تصویب شد و امیدواریم این بسته ضد رکودی بتواند به اقتصاد کشور کمک کند و کشور بر اساس برنامه زمان بندی از رونق اقتصادی برخوردار و چالش هایی که موجب رکود اقتصاد شده هست رفع شود.

پور ابراهیمی گفت: امروز تقریبا همه اعضای دولت و شورای پول و اعتبار درباره  تعیین نرخ سود بانکی اتفاق نظر داشتند و فقط درباره نحوه اجرای آن اختلاف نظرهایی وجود داشت اما موضوعاتی که مطرح شد در بحث سیاستهای کلان بود و ارتباطی به کاهش نرخ سود و وامهای بانکی نداشت.

وی گفت: تصمیماتی که مد نظر دولت هست و در جلسات قبلی شورا نیز بحث شد موضوع حمایت از واحدهای تولیدی بود که به علت کاهش تقاضا به واسطه حجم نقدینگی در اقتصاد در سه بخش اصلی تصویب شد که رئیس کل بانک مرکزی ریز گزارش را به عنوان متولی شورای پول و اعتبار ارائه خواهد کرد. 

عضو شورای پول و اعتبار افزود: بخش اصلی شامل خودرو و کالاهای اساسی هست که می تواند به موضوع تأمین مالی برای واحدهای تولیدکننده ای که کالاهایشان در انبار مانده هست کمک کند. 

پور ابراهیمی گفت: در بحث حمایت از تولید رویکرد شورا بر این هست که طرف تقاضا را به واسطه اتخاذ سیاستهای انبساطی تحریک و به افزایش حجم منابعی که می تواند به عنوان تسهیلات در اختیار مردم قرار بگیرد کمک کنیم.

اجماع بر سر کاهش نرخ سود بانکی |اخبار ایران و جهان

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره اجماع بر سر کاهش نرخ سود بانکی |اخبار ایران و جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا