اتلتیکو مادرید ۱-۱ رئال مادرید؛ تقسیم امتیازات

اتلتیکو مادرید ۱-۱ رئال مادرید؛ تقسیم امتیازات

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اتلتیکو مادرید ۱-۱ رئال مادرید؛ تقسیم امتیازات را ببینید.

از هفته هفتم مسابقه های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم امتیازات را به شکلی بی فایده میان خود تقسیم کردند.
گــزارش بازی

اتلتیکو مادرید 1-1 رئال مادرید؛ تقسیم امتیازات در شب درخشش ناواس

با سوت آقای اوندیانو ماینکو، دو تیم جدال حساسی را آغاز کردند؛ بازی کاملاً در اختیار رئال مادرید بود و اتلتیکو تحت فشار میهمان در لاک دفاعی فرو رفته بود و سرانجام خیلی زود فشار مادریدی ها با حرکت زیبای کارواخال نتیجه داد و بنزما در دقیقه ‘۹ دروازه روخی بلانکو را باز کرد. در دقیقه ’۱۱ روی حرکت خوب کوریا، اتلتیکو تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ’۲۲ روی اشتباهات متعدد راموس، در نهایت این مدافع با تکل خود تیاگو را درون محوطه سرنگون کرد و پنالتی داد، اما ضربه پنالتی گریزمان را ناواس به شکلی فوق العاده مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد تا بیش از پیش میان هواداران رئال مادرید شاخص شود. بعد از آن اتلتیکو کنترل بازی را بیشتر در اختیار گرفت اما استفاده ای از این برتری نکرد تا بار دیگر بازی به تعادل کشیده شود. دقیقه ’۳۷ ضربه ایستگاهی رونالدو از فاصله ای دور با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ’۴۱ کارواخال بعد از خطای اولیور تورس از قسمت زانو احساس ناراحتی کرده و نتوانست به بازی ادامه دهد تا آربلوا اولین تعویض اجباری بنیتز باشد. نیمه اول با پیروزی ۱-۰ لوس بلانکوس پایان یافت.

با آغاز نیمه دوم، کاراسکو به جای اولیور تورس برای تیم سیمئونه به میدان آمد. در نیمه دوم اتلتیکو بیشتر صاحب توپ و میدان بود و رئالی ها چشم به ضدحملاتی دوخته بودند که اثرگذاری چندانی نداشت ودفاع خوب شاگردان بنیتز در نیمه دوم باعث عوض نکردن نتیجه شده بود. در دقیقه ’۵۸ هم ویتو به جای کوریا وارد میدان شد. سرانجام در دقیقه ’۶۶ بیل به جای ایسکو به میدان آمد و در سمت دیگر هم جکسون به جای تورس راهی زمین شد.

سرانجام رئال مادریدی که در لاک دفاعی فرو رفته بود، در دقیقه ’۸۳ روی اشتباه دفاع و دروازه بان خود دروازه اش را باز شده دید و خوشحالی و شور به ویسنته کالدرون بازگشت. در دقیقه ‘۱+۹۰ پورتال ۱ عالی ناواس بود که شوت بلامانع جکسون از پشت محوطه را راهی کرنر کرد. در نهایت بازی با همین نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت و دو تیم ۱۵ و ۱۳ امتیازی شدند.

شــرح گل ها

دقیقه ‘۹ (کریم بنزما)(۰-۱): کارواخال از سمت راست با دریبلی دو طرفه و زیبا فیلیپه لوئیز را جا گذاشت و توپ را به روی دروازه فرستاد تا بنزما با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه اوبلاک روانه کند.

دقیقه ’۸۳ (لوسیانو ویتو)(۱-۱): روی ارسال زمینی جکسون از سمت چپ، دفاع و دروازه بان رئال مادرید مرتکب اشتباه شدند تا ویتو از چند قدمی دروازه توپ را به تور برساند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

پ.ن: اوندیانو بیشتر از همه خوشحاله 🙂
En el Calderón empezó todo

اتلتیکو مادرید ۱-۱ رئال مادرید؛ تقسیم امتیازات

لطفا نظر خود را درباره اتلتیکو مادرید ۱-۱ رئال مادرید؛ تقسیم امتیازات با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا