آیا می دانید مویز از سقط جنین پیشگیری می کند؟!

آیا می دانید مویز از سقط جنین پیشگیری می کند؟!

آیا می دانید مویز از سقط جنین پیشگیری می کند؟!

hee674-1

مویز برای رفع ضعف معده و بهبود هضم غذای بانوان باردار مؤثر می باشد

یک کارشناس طب سنتی گفت: مویز در وزن‌گیری جنین مؤثر می باشد، چرا که ارزش غذایی بالایی دارد و طبیعت آن گرم و تر می باشد. مویز مقوی رحم می باشد و با مصرف مویز بانوان باردار جنین خود را از سقط حفظ می‌کنند.

علوی کارشناس طب سنتی اظهار داشت: مویز انگور رسیده‌ای می باشد که روی بوته وبا روش سنتی خشک شده باشد. بسته به نوع انگور خواص مویز متفاوت می باشد.

به‌گفته وی مویز در وزن‌گیری جنین مؤثر می باشد چرا که ارزش غذایی بالایی دارد و طبیعت آن گرم و تر می باشد. مویز مقوی رحم می باشد و با مصرف مویز بانوان باردار جنین خود را از سقط حفظ می‌کنند.

مویز برای رفع ضعف معده و بهبود هضم غذای بانوان باردار مؤثر می باشد
این کارشناس طب سنتی افزود: مویز مقوی کبد می باشد و موجب تقویت معده و افزایش قدرت هاضمه بانوان باردار می‌شود چرا که ضعف معده و ضعف هضم از مشکلات شایع بانوان باردار محسوب می‌شود.

علوی گفت: میل کردن مویز در وعده صبحانه برای درمان انواع بیماری‌های عفونی مانند عفونت گوش, عفونت دندان و … مفید می باشد.

وی ادامه داد: مشکلات عفونت دندان در دوران بارداری از مشکلات شایع بانوان باردار می باشد و بانوان به‌دلیل منع مصرف دارو دچار مشکل خواهند شد که مصرف مویز در وعده صبحانه می‌تواند مانع بروز عفونت دندان شود.

ایشان افزود: مویز دارای اثرات ضددرد, ضدباکتری و تقویت کننده سیستم ایمنی می باشد. مویز ملین می باشد و باعث پاکسازی روده و معده می‌شود؛ مویز تقویت کننده معده می باشد.

مویز ملین می باشد و معده و روده‌ها را پاک می‌کند
علوی بیان داشت: مویز مواد نامناسب و غلیظ را آماده دفع کرده و از بدن خارج می‌کند چرا که با پاکسازی خون به سلامت جنین کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: مویز تولید کننده خون صالح و هضم کننده غذاست؛ جنین از خون صالحی که غذای خوب هضم شده تولید می‌شود, تغذیه می‌کند. مویز مقوی اعصاب و قلب مادر و جنین می باشد.

مویز گرم‌کننده بدن می باشد
این کارشناس طب سنتی یادآور شد: بهترین مویز نوع چاق, پرگوشت, شیرین و بی‌دانه می باشد و بدترین آن مویز با دانه و کم‌گوشت می باشد. مویز گرم کننده تمام بدن و میل کردن آن در فصول سرد بسیار مناسب می باشد.

علوی خاطرنشان کرد: خیساندن مویز در آب گرم و مصرف آن بسیار خونساز و تقویت کننده بدن می باشد.

آیا می دانید مویز از سقط جنین پیشگیری می کند؟!

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره آیا می دانید مویز از سقط جنین پیشگیری می کند؟! با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا