آیا انتفاضه سوم ملت فلسطین به راه افتاده می باشد؟

آیا انتفاضه سوم ملت فلسطین به راه افتاده می باشد؟

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه آیا انتفاضه سوم ملت فلسطین به راه افتاده می باشد؟ را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آیا انتفاضه سوم ملت فلسطین به راه افتاده می باشد؟
آیا انتفاضه سوم ملت فلسطین به راه افتاده می باشد؟ «مهند حلبی» شهید فلسطینی که هفته گذشته بعد از انجام یک عملیات استشهادی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، پیش از شهادت خود در یادداشتی اعلام کرد که انتفاضه سوم ملت فلسطین به راه افتاده می باشد.

به گزارش فرهنگ نیوز ، «به باور من انتفاضه سوم به راه افتاده می باشد، حملات علیه مسجدالاقصی تجاوز به معراجگاه نبی اکرم (ص) و مقدسات ما و بی حرمتی به بانوان پاسدار مسجدالاقصی در واقع بی حرمتی به مادران و خواهرانمان می باشد و فکر نکنم هیچ ملتی ذلت و خواری را بپذیرد، ملت فلسطین به پا خواهد خواست و البته به پا خواسته می باشد.»
 
این آخرین یادداشت‌های مهند حلبی جوان ۱۹ ساله فلسطینی در صفحه شخصی‌اش در پورتال فیسبوک یک روز قبل از شهادتش بود. او روز شنبه گذشته پس از انجام یک عملیات استشهادی در بخش قدیمی قدس توسط نیروهای ویژه صهیونیستی هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید. در این عملیات قهرمانانه، دو صهیونیست از جمله یک خاخام تندرو یهودی به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر مجروح شدند.
 
پیش‌بینی شهید مهند ظاهرا درست از آب درآمد و آنچه اکنون در قدس و کرانه باختری شاهد هستیم فراتر از خیزش و تحرک مردمی کوتاه مدت می باشد به‌ویژه اینکه پس از عملیات مهند حلبی موج عملیات گسترده مقاومت در قدس و کرانه‌باختری به راه افتاد و هنوز هم ادامه دارد و انتظار می رود در روزها و ماه های آینده اشکال جدیدتری به خود بگیرد.
 
با افزایش عملیات مقاومت، قتل و بازداشت فلسطینیان توسط نظامیان رژیم صهیونیستی نیز افزایش یافت تا جایی که تیراندازی به سمت فلسطینیان به قصد کشتن آن ها به امری عادی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده می باشد.
 
همچنین همزمان با افزایش عملیات فردی، دامنه تظاهرات در قدس و کرانه باختری نیز گسترده‌تر شد و این تظاهرات معمولا توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و یا نظامیان صهیونیست سرکوب  می‌شود.
 
در چنین شرایطی، رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در قدس و کرانه باختری را شدت بخشید و اقدام به استقرار گسترده نیروهای خود در این مناطق کرده و مجازات‌ها علیه فلسطینیان از جمله تخریب منازل مجریان عملیات مقاومت و پلمپ مغازه‌های فلسطینیان در نزدیکی محل وقوع این عملیات را شدت بخشید.
 
نتانیاهو نیز ورود وزرا و اعضای کنست به مسجدالاقصی به منظور جلوگیری از بدتر شدن اوضاع را ممنوع اعلام کرد و اخیرا نیز مجبور شد ساخت ساختمانی دولتی در نزدیکی صحن براق را از ترس تشدید درگیری‌ها متوقف کند.
 
از طرف دیگر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام وضعیت جنگی کرده و اختیارات فرماندهان ارتش را افزایش داد و تهدید کرد که مجازات‌ها علیه فلسطینیان به ویژه جنبش اسلامی در اراضی اشغالی ۴۸ را افزایش خواهد داد.
 
برخی مخالفان نتانیاهو او را متهم کردند که قادر به کنترل اوضاع نمی‌باشد و در همین راستا، برخی صهیونیست‌های وابسته به جناح راست گرا مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات گسترده‌ای را برگزار کرده و خواستار بازگشت امنیت به اراضی اشغالی شدند. حتی برخی وزرای رژیم صهیونیستی نیز در این تظاهرات شرکت داشتند. برخی مدارس قدس نیز در اعتراض به سیاست های نتانیاهو تعطیل شد.
 
وحشت صهیونیست‌ها از افزایش چشمگیر عملیات مقاومت
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، صهیونیست‌ها به شدت از افزایش چشمگیر عملیات مقاومت به وحشت افتاده‌اند و به همین منظور برخی مسئولان رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌ها خواستند علیه فلسطینیان سلاح بدست گیرند و خواستار تیراندازی مستقیم به سمت آنان شدند. وحشت صهیونیست‌ها از این عملیات موجب شد تا این رژیم پورتال‌های ارتباط جمعی همچون فیسبوک و توئیتر را نیز تحت نظر بگیرد به گمان اینکه بیشتر مجریان این عملیات از این پورتال‌ها و اخبار منتشر شده در آن متأثر می‌شوند. در همین راستا نتانیاهو اعلام کرد که باید پورتال‌های اینترنتی فلسطینی را به دقت تحت نظر داشته باشیم.
 
همزمان با تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی، برخی رهبران احزاب صهیونیستی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و دولت متبوعش وی را مسئول ناامنی موجود دانسته و اعلام کردند که او قادر به تامین امنیت صهیونیست‌ها نمی باشد. همچنین افسران و مقامات امنیتی فلسطینی و صهیونیستی نشست‌هایی را با یکدیگر به منظور خاموش کردن قیام مردمی فلسطینیان برگزار کردند و سرویس‌های امنیتی عباس نقش چشمگیری در سرکوب خیزش سراسری فلسطینیان داشته‌اند و در همین راستا، تاکنون ده‌ها فعال فلسطینی را بازداشت کرده و حتی عملیات ضد صهیونیستی زیادی را نیز خنثی کرده‌اند. این سرویس‌ها بارها اقدام به سرکوب تظاهرات مردمی فلسطینیان در محکومیت ادامه تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجدالاقصی کرده‌اند.
 
اوضاع امنیتی در قدس و کرانه باختری روز به روز متشنج‌تر می‌شود و بعید می باشد به این زودی آرامش بر این مناطق حاکم شود. تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی هر روز بیشتر شده و اخیرا نیز شاهد جنایت شهرک‌نشینان در نابلس بودیم که منجر به شهادت ۳ عضو خانواده دوابشه شد و در مقابل آن، عملیات فردی فلسطینیان نیز افزایش چشمگیری داشت که طی آن چندین صهیونیست به هلاکت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.
 
لزوم حمایت امت اسلامی از انتفاضه سوم ملت فلسطین
در پایان باید تاکید کرد که آنچه شاهد هستیم انتفاضه سومی می باشد که در دفاع از مسجدالاقصی و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین شروع شده می باشد. اکنون که بار دیگر ملت فلسطین در خط مقدم جبهه نبرد ولیدانه به پا خواسته می باشد، انتظار می‌رود که کشورهای اسلامی و عربی در همه زمینه‌ها حمایتی جدی از این ملت به عمل آورند.
 
در حقیقت کمک به گسترش قیام فلسطینیان در راستای خنثی کردن تلاش‌های دشمنان اسلام برای تجزیه کشورهای اسلامی و عربی و فتنه مذهبی در قسمت می باشد؛ چرا که فلسطین در طول زمان ثابت کرده می باشد که عامل وحدت بخش امت اسلام بوده و خواهد ماند.

منبع: تسنیم

۹۴/۷/۱۹ – ۱۰:۱۱ – ۲۰۱۵-۱۰-۱۱ ۱۰:۱۱:۴۷

آیا انتفاضه سوم ملت فلسطین به راه افتاده می باشد؟

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره آیا انتفاضه سوم ملت فلسطین به راه افتاده می باشد؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا