آشنایی با سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا + تصاویر

آشنایی با سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا + تصاویر

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه آشنایی با سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا + تصاویر را ببینید.

آشنایی با سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا + تصاویر

در سراسر دنیا موزه‌هایی زیر دریا وجود دارند که برخی عمداً آنجا ساخته‌شده‌اند و برخی با زیر آب رفتن تبدیل به جاذبه‌ای توریستی شدند. از میان آن‌ها ۵ موزه از بقیه جالب‌ترند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

۱٫ پارک مجسمه‌های گِرِنِدا
در این پارک- موزه که در خلیج مولینیر، گرندا، واقع می باشد، ۶۵ مجسمه سیمانی ساخته هنرمند و جهانگردی به اسم کوچک جیسون دیکایرس تیلور وجود دارد. این مجسمه‌ها بر اساس پیکر و حالات بدنی انسان ساخته‌شده و ازاین‌رو گویی جان دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از وسایل غواصی مانند ماهی لابه‌لای آثار این موزه شنا کنند.

سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا

سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا

۲٫ موزه سوباکواتیکو دی آت
آثار هنرمند و عکاس جیسون دیکایرس تیلور در این پارک هم دیده می‌شود. این موزه که بین کَنکون و ایسلا موخِرس در مکزیکو واقع می باشد، دارای ۵۰۰ مجسمه می باشد.

سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا

۳٫ موزه اسکله هرود
این موزه در منظقه سیزریا و ۲۰ پا پایین‌تر از سطح دریا قرار دارد؛ این منظقه زمانی بندری تجاری برای امپراتوری روم باستان محسوب می‌شد. در این موزه آثار دست سازی همچون ستون‌های مرمری، لنگر و کشتی‌شکسته‌هایی متعلق به عصر فینیقی‌ها و بیزانسی‌ها وجود دارد.

سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا

سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا

۴٫ موزه دماغه تارخانکوت
موزه دماغه تارخانکوت، بزرگ‌ترین جاذبه توریستی کریمه محسوب می‌شود. در این موزه که ۱۵ سال پیش‌ساخته شد، مجموعه‌ای از مجسمه رهبران و سران احزاب سوسیالیسم سراسر تاریخ اتحاد جماهیر شوروی وجود دارد.

۵٫ کشتی‌شکسته تریل
نزدیک به ۱۲ کشتی در مناطق کم‌عمق فلوریدا کیز به‌گل‌نشسته اند. این موزه‌ها اطلاعات بسیاری درباره عصر دریانوردی و تاریخ کشتیرانی در اختیار غواصان قرار می‌دهند.

سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا

 باشگاه خبرنگاران

The post آشنایی با سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا + تصاویر appeared first on جذاب.

آشنایی با سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا + تصاویر

منبع : پورتال ۱

لطفا نظر خود را درباره آشنایی با سرشناس ترین موزه‌های زیر دریا + تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا