آزادی یک محکوم به قصاص با اکران یک فیلم

آزادی یک محکوم به قصاص با اکران یک فیلم

مدیر امور اجتماعی انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: طی یک سال گذشته از طریق اکران دو فیلم «اعتراف ذهن خطرناک من» و «طبقه حساس» شش زندانی محکوم به قصاص آزاد شدند.

آفتاب :

عباس سنگانیان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ماه گذشته در سینما فرهنگ فیلم «اعتراف ذهن خطرناک من» با حضور خیرین و هنرمندان اکران شد که در اکران این فیلم ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

وی اعلام کرد: با کمک خیرین یک زن محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافت.

مدیر امور اجتماعی انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: سال گذشته نیز فیلم «‌طبقه حساس » اکران شد که در این اکران نیز ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری و از این محل، ۵ زندانی دیگر از قصاص رهایی پیدا کردند.

سنگانیان خاطرنشان کرد: در مجموع از طریق اکران این دو فیلم پنج زندانی به آزادی رسیدند و مقدمات آزادی یک زندانی دیگر در حال انجام می باشد که در مجموع شش نفر از طریق کمک های خیرین توانستند از چوبه دار رهایی پیدا کنند.

وی گفت:‌ هنرمندان محترم زحمت می کشند و به عنوان متولی این برنامه‌ها اقداماتی را انجام می‌دهند و از خیرین و افراد خاص دعوت می‌شود تا در اکران حضور داشته باشند. متولی این دو فیلم اکران شده خانم مهتاب کرامتی و آقای نوروز بیگی بودند.

آزادی یک محکوم به قصاص با اکران یک فیلم

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] محمود عباس با فرانسوا اولاند دیدار می کند مطمین ترین سرمایه گذاری در فاز …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] رامبدجوان ما قصد سیاسی کاری نداریم یادگیری مهارتهای مختلف ایجاد ارتباط

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا