آخرین وضعیت باران کوثری / بعد از عمل جراحی / تصادف / عکس

آخرین وضعیت باران کوثری / بعد از عمل جراحی / تصادف / عکس

آخرین وضعیت باران کوثری / بعد از تصادف و عمل جراحی
آخرین وضعیت باران کوثری پس از سانحه تصادف
اخرین اخبار عکس فیلم باران کوثری بعد از عمل جراحی :: اخبار …
ایسنا – آخرین وضعیت باران کوثری در بیمارستان
آخرین وضعیت باران کوثری در بیمارستان + عکس – پرشین وی
اخرین اخبار عکس فیلم وضعیت باران کوثری بعد از عمل جراحی …
عکس های باران کوثری بعد از عمل جراحی+آخرین اخبار

آخرین وضعیت باران کوثری بعد از عمل جراحی

عمل جراحی باران کوثری امروز ۱۸ مهر ماه موفقیت‌آمیز انجام شد و حال عمومی‌اش خوب هست.

 طبق پیگیری‌های انجام شده، این بازیگر بزودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

روز گذشته در سرصحنه‌ی فیلم «هفت ماهگی» ماشین حامل باران کوثری به جرثقیلی برخورد کرد و این بازیگر را روانه بیمارستان کرد.


تصاویر صحنه تصادف باران کوثری با جرثقیل

تصاویر خودروی باران کوثری پس از تصادف+عکس

 عکس/ صحنه تصادف باران کوثری با جرثقیل


عکس ماشین باران کوثری بعد تصادف



منصور لشگری قوچانی، تصادف ماشین حامل باران کوثری را در بامداد تایید کرد و گفت: باران کوثری در سر صحنه فیلمبرداری فیلم «هفت ماهگی» با یک جرثقیل تصادف کردند که شکر خدا، سرنشینان این خودرو حالشان خوب هست ولی باران کوثری باید تا ۴۸ ساعت استراحت مطلق داشته باشند.

او ادامه داد: خدا رو شکر این بازیگر با این‌که از قسمت سروصورت زخمی شده ولی عمیق نبوده و هوشیاری‌اش را حفظ کرده هست و صحبت می‌کند. هم‌اکنون تعدادی از بازیگران فیلم به ملاقات‌اش به بیمارستان رفته‌اند.

این تهیه‌کننده در پایان به تقدیر از روحیه این بازیگر پرداخت و گفت: خدا رو شکر باران کوثری روحیه‌اش بسیار خوب هست و صبح که تصادف کرده هست دائما پیگیر ادامه‌ی فیلمبرداری فیلم هست. من از او تا این حد که به شغل‌اش اهمیت می‌دهد، متشکرم.


باران کوثری سر صحنه فیلمبرداری دچار سانحه تصادف شد امروز ۱۸ مهرماه از بخش مراقبت های ویژه به بخش عمومی منتقل شد.

باران کوثری روز گذشته ۱۷ مهرماه سر صحنه فیلمبرداری «هفت ماهگی» هنگامی که در ماشین نشسته بود با یک جرثقیل تصادف کرد اما با حضور به موقع تیم اورژانس و آتش نشانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

یکی از پرسنل بیمارستانی که کوثری در آنجا بستری هست به خبرنگار مهر گفت: حال عمومی این بازیگر خوب هست و خوشبختانه اوضاع جسمی او از دیروز بهتر شده به همین خاطر به تشخیص پزشکان او را از بخش مراقبت های ویژه به بخش عمومی منتقل کردند.

وی افزود: هنوز برای ترخیص وی زمان مشخصی اعلام نشده اما آنچه مهم هست اینکه حال این بازیگر روبه بهبود هست و خطر جدی او را تهدید نمی کند.


[ادامه نوشته را در اینجا بخوانید …]

آخرین وضعیت باران کوثری / بعد از عمل جراحی / تصادف / عکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا