آخرین تصاویر و جزئیات حادثه سقوط بالابر در مکه

آخرین تصاویر و جزئیات حادثه سقوط بالابر در مکه

سقوط بالابر در مکه

بر اثر شدت باد و طوفان در مکه مکرمه یک بالابر به داخل مسجد الحرام در نزدیکی مقام ابراهیم سقوط کرد. عصر دیروز جمعه ۲۰ شهریورماه یک بالابر بزرگ بر اثر شدت باد و طوفان در مکه مکرمه به داخل مسجد الحرام در نزدیکی مقام ابراهیم سقوط کرد که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از حجاج حاضر در محل شد.

برق در مکه مکرمه قطع شده هست و ۳۹ آمبولانس برای انتقال مصدومین به مسجد الحرام اعزام شده هست و تمام بیمارستان‌ها در حالت آماده باش قرار دارند.رسانه‌های عربستان اعلام کرده‌اند که این جرثقیل که در طرح توسعه مسجد الحرام مشغول به کار بود و به دلیل بدی آب و هوا سقوط کرده هست، اما مقامات سعودی اعلام دلیل اصلی سقوط بالابر را به آینده موکول کرده‌اند.

بر اثر این حادثه ۸۷ نفر کشته و ۱۸۴ نفر مجروح شدند.

در همین راستا، سعید اوحدی گفت: براثر شدت باد و طوفان یك بالابر به داخل مسجدالحرام در مكه مكرمه سقوط كرد كه متأسفانه در این حادثه یکی از زائران ایرانی به اسم سیف‌الله اسدی اهل همدان که حدود ۵۳ سال سن داشت جان خود را از دست داد و ۲۰ زائر ایرانی مجروح شدند.

وی با بیان اینکه شرایط در حال حاضر آرام هست، تاکید کرد: اسامی مصدومان ایرانی در حال جمع‌آوری هست و پس از تکمیل لیست، اعلام می‌شود.اوحدی در ادامه افزود: بیشتر مصدومان دچار شكستگی و آسیب‌های سرپایی شدند كه بیماران به بیمارستان نور مكه و ایرانی منتقل شدند.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: اكثر زائران ساعت یك بامداد به بعد برای اعمال حج وارد مسجدالحرام می‌شدند كه این امر سبب شد تا كمتر شاهد مصدوم شویم.اوحدی در خاتمه به قطع برق در برخی از هتل‌های مكه اشاره كرد و گفت: برق سه هتل ایرانی در مكه نیز دچار قعطی شد كه مسئولان در حال پیگیری و رفع آن هستند و در حال حاضر برق ۲ هتل وصل شده و ساکنان هتل سوم به هتلی دیگر منتقل شده‌اند.

جزئیات حادثه سقوط بالابر در مکه

حادثه خونین در مکه

 سقوط بالابر در مکه

طوفان در مکه

جزئیات حادثه در مکه

حادثه خونین برای حجاج

حادثه خونین بعد از طوفان مکه

عکس حادثه خونین برای حجاج

حادثه خونین مکه

سقوط جرثقیل در مکه

طوفان مکه

زخمی های حادثه مکه

The post آخرین تصاویر و جزئیات حادثه سقوط بالابر در مکه appeared first on فان پاتوق مجله جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی.

آخرین تصاویر و جزئیات حادثه سقوط بالابر در مکه

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره آخرین تصاویر و جزئیات حادثه سقوط بالابر در مکه با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا