آثار شگرف عسل و لیمو یک معجون ساده و خانگی

آثار شگرف عسل و لیمو یک معجون ساده و خانگی

آثار شگرف عسل و لیمو یک معجون ساده و خانگی خواص عسل و لیمو بسیار شنیده ایم اما زنی به اسم کوچک کریستال دایوز بعد از یک سال مصرف این معجون خوشمزه تجربیات جالب خود را بازگو کرده می باشد.

 خانم دایوز که هر روز صبح مقدارمشخصی از محلول آب لیمو و عسل در آب مصرف کرده می باشد می گوید که بعد از یک سال این اتفاقات برای او رخ داده می باشد:

 

۱- با آن که خانم دایوز از جمله کسانی بود که مرتب مریض می شوند اما در طول این یک سال هرگز دچار سرماخوردگی و آنفلوانزا نشد و مشکلات گوارشی برایش پیش نیامد. کمتر پیش می آمد که احساس کسالت و سردرد داشته باشد.

۲- تمایل وی به نوش جان کردن قهوه صبحگاهی کاهش یافت.

۳- علاقه او به صبح ها زیاد شد چون دیگر هنگام بیدار شدن احساس خواب آلودگی و خستگی نداشت بلکه برعکس با انرژی و نشاط زیاد از خواب بر می خاست.

۴- پوست چهره اش روشن و درخشان شد و اثری از لک و جوش باقی نماند.

۵- این نسخه سحرآمیز برای نزدیکان خانم دایوز هم مفید بوده و با استفاده از آن وضعیت سلامتی آنان بهبود یافته و کمتر مریض شده اند.

 آثار شگرف یک معجون ساده و خانگی

 طرز تهیه:
۱- آب را بجوشانید و سپس به اندازه یک فنجان کنار بگذارید ولرم شود. آب نصف لیموترش و یک قاشق بزرگ عسل به آن بیفزایید.

۲- توجه داشته باشیدکه بهتر می باشد لیموترش به شیوه ارگانیک کشت شده باشد و عسل نیز اصل باشد. در صورتی که عجله دارید می توانید کمی آب سرد به آن اضافه کنید تا زودتر خنک شود. این معجون را ناشتا بنوشید.

از دیگر خواص معجون عسل و لیموترش می توان این موارد را اسم کوچک برد:

 

  •  از یبوست جلوگیری می کند.
  •  به دلیل ادرارآور بودن از التهابات دستگاه ادراری می کاهد.
  •  کبد را از سموم تصفیه می کند.
  •  به حفظ تناسب اندام و وزن ایده آل کمک می کند.
  •  با تولید مواد آنتی اکسیدان به پوست برای کولاژن سازی کمک می کند و باعث درخشش آن می شود.

هرکسی می تواند از این نسخه استفاده کند حتی کودکانی را که زیاد مریض می شوند می توان به نوش جان کردن آن عادت داد و با افزودن میزان عسل تمایل کودکان را به نوش جان کردن آن افزود. این نسخه تقویت دستگاه ایمنی بدن کودکان را تضمین می کند و بزرگسالان نیز در صورت مصرف از سردرد، التهاب دستگاه ادراری و مشکلات گوارشی خلاص می شوند.

 

 

 

 

 

 

آثار شگرف عسل و لیمو یک معجون ساده و خانگی

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره آثار شگرف عسل و لیمو یک معجون ساده و خانگی با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه مضرات اسید فسفریک برای سلامتی را ببینید. اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با …

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا