چگونگی کم کردن اضافه وزن

چگونگی کم کردن اضافه وزن

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه چگونگی کم کردن اضافه وزن را ببینید.

وبسایت اجتماعی پورتال ۱: در ابتدا کاهش وزن خوب پیش می رود و چربی ها مانند بستنی که در گرمای تابستان رها شده باشند سریع آب می شوند. اما با نزدیک شدن به هدف ( وزن ایده آل ) دیگر کاهش وزن به همان سرعت قبل پیش نمی رود. اگر می خواهید بدانید چطور می توانید از این چند کیلوی باقی مانده خلاص شوید این مقاله را دنبال کنید.

این چند کیلوی باقی مانده را چطور کم کنم؟

ورزش را افزایش دهید

اگر پیوسته ورزش می کردید و یک روتین قدیمی را پیش می بردید، به احتمال زیاد بدنتان به تمرینی که می کردید عادت کرده هست.

کمی این زنجیره را بهم بزنید، به شدت ورزش اضافه کنید و عضلات بدن را به چالش بکشید. طولانی تر یا شدیدتر ورزش کنید، سایز وزنه ای که لیفت می کردید را افزایش دهید، تعداد تکرار حرکات قدرتی را افزایش دهید، و یا سعی کنید دوبار در روز ورزش کنید.

به سراغ فیبر بروید

از آنجا که سوخت و سازتان در حال حاضر موثر عمل می کند، غذاهای سرشار از فیبر میل کنید که هضمشان زمان بر هست و بدن برای شکستنشان باید انرژی بیشتری مصرف کند. میوه، سبزیجات، غلات کامل، آجیل ها، حبوبات، انتخاب های مناسبی هستند.

بیشتر از این غذاها

عدم تعادل در دستگاه گوارش با افزایش وزن در ارتباط هست. پس برای احیا مجدد تعادل باکتری های روده، از مکمل پروبیوتیک استفاده کنید و یا ماست ( اگر لبنیات نمی خورید می توانید از ماستی که با شیر سویا یا شیر نارگیل درست شده و دارای پروبیوتیک هست استفاده کنید ) بخورید.

لبنیات، میوه و سبزیجات سرشار از کلسیم و ویتامین D مصرف کنید. امگا ۳ نیز برای داشتن سوخت و سازی سالم بسیار ضروری هست، پس به برنامه غذایی خود تخم مرغ، ماهی، گردو، و تخم کتان اضافه کنید.

این چند کیلوی باقی مانده را چطور کم کنم؟

خوب بخوابید

نداشتن خواب کافی ( حداقل ۶ ساعت ) نیز می تواند لپتین را کاهش دهد، لپتین هورمونی هست که احساس سیری می دهد. این کاهش در حالی هست که سطح گرلین افزایش می یابد، گرلین هورمون گرسنگی هست.

تحقیقات نشان داده احساس خواب آلودگی بعد از یک شب کم خوابی می تواند باعث شود فرد بدون اینکه حتی متوجه شود ۵۴۹ کالری اضافه تر از همیشه غذا مصرف کند. کمبود خواب سرعت سوخت و ساز را نیز کند می کند، و باعث می شود روزانه ۲۰ درصد کمتر کالری بسوزانید.

نوشیدنی ها را قطع کنید

نوشیدنی های شیرین و گازدار نه تنها به بدن کالری خالی می دهند، بلکه باعث می شود بدن سخت مشغول دفع سموم شود، آنها همچنین مانع تولید گلوکز که برای تثبیت قند خون طبیعی مورد نیاز هست می شوند، و در نتیجه سرعت سوخت و ساز کند می شود.

به جای این نوشیدنی ها از آب و چای و دمنوش هایی که می توانند به افزایش سرعت سوخت و سازتان کمک کنند استفاده کنید.

چگونگی کم کردن اضافه وزن

لطفا نظر خود را درباره چگونگی کم کردن اضافه وزن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا