همسر هادی نوروزی:دیدید بالاخره به ورزشگاه آزادی آمدم / اشک های بی پایان علی کریمی

همسر هادی نوروزی:دیدید بالاخره به ورزشگاه آزادی آمدم / اشک های بی پایان علی کریمی

گیل دیدن: مراسم تشییع پیکر کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس از ساعت ۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

بازیکنان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، کریم باقری، حسین کلانی، بهرام افشارزاده، مهدی رحمتی، مهدی امیر آبادی، حمیدرضا سیاسی، علی‌اکبر طاهری، محمد خانزاده، و چند نفر از پیشکسوتان باشگاه پر‌سپولیس ازجمله حمید درخشان، اصغر مدیر روستا، نادر باقری در مراسم حضور داشتند.

فتح‌الله‌زاده، ناصر محمدخانی، پرویز مظلومی سرمربی استقلال، عادل فردوسی‌پور و حسین هدایتی نیز به جمع تشییع‌کنندگان در ورزشگاه پیوستند. داریوش مصطفوی، مهدی تاج، بهداد سلیمی و حبیب کاشانی هم در ورزشگاه حاضر شدند.

نماز میت باشکوه فراوان و با حضور هزاران نفر از هواداران نوروزی برگزار شد و پس از آن پیکر مرحوم در دست حضار به دور زمین چمن ورزشگاه آزادی گردانده شد.

در این لحظه هو‌اد‌ا‌ران شعار “هادی تیمت رو بردار و بیار” و “هادی باید گل بزنه” را در ورزشگاه آزادی سردادند.

قرار می باشد پس از این مراسم پیکر کاپیتان سرخ‌ها به زادگاهش بابل منتقل شود تا فردا (شنبه) به خاک سپرده شود.

همسر هادی نوروزی که در ورزشگاه حاضر شده بود؛ خطاب به حضار گفت: دیدید بالاخره به ورزشگاه آزادی آمدم، اما ای کاش هیچ وقتی نمی‌آمدم. هادی من الان کجاست. او درحالی‌که پارچه قرمزی در دست داشت؛ روی چمن ورزشگاه راه می‌رفت. فرزند او نیز توسط لیدرهای پرسپولیس دور ورزشگاه می‌چرخید.

عبدالحمید احمدی و مناف هاشمی دو معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه ربیع فلاح استاندار مازندران نیز در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌ بودند.

جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی به حدود ۲۰ هزار نفر می‌رسید. یکی از فوتبالیست‌هایی که به شدت گریه می‌کرد؛ علی کریمی بود که تعداد زیادی از هو‌اد‌ا‌ران نیز او را احاطه کرده‌ بودند.

مراسم سینه‌زنی و نوحه‌خوانی برای هادی نوروزی ازسوی هواداران و لیدرهای باشگاه پرسپولیس با سردادن شعارهایی در فراغ کاپیتان تیم خود آغاز شد. یکی از اتفاقات این روز پیوستن استقلالی‌ها به هواداران پرسپولیس بود. علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در این مراسم حضور پیدا کرد. پرویز مظلومی سرمربی و بسیاری از بازیکنان و چهره‌های پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نیز دیگر حاضران در این مراسم بودند.

پیکر کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دور زدن در پیست ورزشگاه روی دست هواداران و علاقمندانش برای همیشه از ورزشگاه آزادی رفت. قرار می باشد پیکر هادی نوروزی به بابل منتقل شود و روز شنبه مراسم تدفین وی برگزار شود.

(۰)(۰)

نوشته همسر هادی نوروزی:دیدید بالاخره به ورزشگاه آزادی آمدم / اشک های بی پایان علی کریمی اولین بار در پایگاه تفریحی گیل دیدن پدیدار شد.

همسر هادی نوروزی:دیدید بالاخره به ورزشگاه آزادی آمدم / اشک های بی پایان علی کریمی

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره همسر هادی نوروزی:دیدید بالاخره به ورزشگاه آزادی آمدم / اشک های بی پایان علی کریمی با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا