نبرد عفرین؛ انتشار فیلم جسد متلاشی شده یک زن جنگجو خشم کردها را برانگیخت

نبرد عفرین؛ انتشار فیلم جسد متلاشی شده یک زن جنگجو خشم کردها را برانگیخت

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه نبرد عفرین؛ انتشار فیلم جسد متلاشی شده یک زن جنگجو خشم کردها را برانگیخت را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه تفریحی آفتاب: نبرد عفرین؛ انتشار فیلم جسد متلاشی شده یک زن جنگجو خشم کردها را برانگیخت
انتشار تصاویر ویدئویی از جسد خونین و متلاشی یک زن که از او به عنوان یک جنگجوی کرد سوریه یاد شده است، خشم کردها را بر انگیخت.
آفتاب‌‌نیوز : تعدادی از شبه نظامیان کرد تصویر خندان این زن جوان را در کنار عکس جسدش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

به گزارش یورونیوز، انتشار تصاویر ویدئویی از جسد خونین و متلاشی یک زن که از او به عنوان یک جنگجوی کرد سوریه یاد شده است، خشم کردها را بر انگیخت.

گروه دیده بان حقوق بشر سوریه و مسئولان گروه‌های کرد از نیروهای سوری متحد ترکیه به عنوان مسئول فیلمبرداری از بدن متلاشی این زن یاد کرده اند.

نیروهای کرد سوریه او را بارین کوبانی، ۲۳ ساله معرفی می کنند. به گفته مقامات کرد او پیش از جنگ عفرین در نبرد با گروه داعش در شمال سوریه شرکت داشت.

نیروهای کرد شکنجه بارین کوبانی توسط «تروریستهای متحد حکومت ترکیه» را محکوم کرده اند. ارتش ترکیه در نبرد عفرین از جنگجویان «ارتش آزاد سوریه» و شماری از گروه‌های شبه‌نظامی اسلام‌گرا از جمله فلیق‌الشام بهره می‌برد.

تعدادی از شبه نظامیان کرد تصویر خندان این زن جوان را در کنار عکس جسدش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

به گفته رامی عبدالرحمان، مدیر گروه دیده بان حقوق بشر سوریه تصاویر ویدئویی از جسد این زن توسط یکی از جنگجویان سوری متحد ارتش ترکیه برای این گروه ارسال شده است.

ترکیه از روز ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) عملیات خود برای تسخیر منطقه عفرین در شمال سوریه را آغاز کرده است. این منطقه تحت کنترل نیروهای کرد قرار دارد. آنکارا هدف از عملیات خود را پاکسازی منطقه مرزی و شمال سوریه از یگان های مدافع خلق عنوان کرده است.
ایسنا 

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ – ۰۹:۴۴

نبرد عفرین؛ انتشار فیلم جسد متلاشی شده یک زن جنگجو خشم کردها را برانگیخت

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا