لوکس‌ترین تانک‌های دنیا کدامند؟!+عکس

لوکس‌ترین تانک‌های دنیا کدامند؟!+عکس

شرکت اسلحه سازی ” اورال واگون زاوود” روسیه اعلام کرد، قیمت تانک جدید تی-۱۴ آرماتا پس از تولید ۳٫۷ میلیون دلار خواهد بود.

بدین ترتیب تانک تی ۱۴ آرماتا روسیه جزء گران ترین تانک های جهان نیست، پس سؤال اینجاست که خریداران احتمالی این تانک، با خرید آن چه چیزی را به دست خواهند آورد؟

به نوشته روسیا الیوم، تانک تی ۱۴ آرماتا دارای برجک بدون سرنشین می باشد و این برجک از راه دور کنترل می شود، لذا جان خدمه حتی در صورت انفجار مهمات موجود در تانک حفظ می شود. این تانک روسی همچنین مجهز به سیستم تعمیر و توپ ۱۲۵ میلیمتری می باشد.

مجله آلمانی اشترن چندی پیش نوشته بود: هیچ گلوله ای در جهان قادر به شکافتن بدنه زرهی تانک تی ۱۴ آرماتا نیست و توپ این تانک می تواند موشک های ضد تانک و حتی بالگردها را منهدم کند. بدین ترتیب با توجه به قیمت این تانک پس از تولید انبوه، تقریبا هیچ یک از تانک های گران و سر شناس دنیا، در بعد اقتصادی قدرت رقابت با آن را نخواهند داشت.

گران ترین تانکها کدامند؟

۱- تانک فرانسوی لِکلِرک که تولید آن سال ۱۹۹۲ آغاز شد، گرانترین تانک جهان می باشد و قیمت آن ۱۰ میلیون دلار می باشد . تانک لکلرک دارای ساختار کلاسیک و مجهز به توپ ۱۲۰ میلیمتری می باشد و به نظر برسد گران بودنش باعث کاهش تقاضای آن در بازارهای جهانی شده می باشد . فقط ۷۰۰ تانک لکلرک تولید شد و خط تولید آن هم اکنون متوقف شده می باشد.

گرانترین تانک جهان

تانک فرانسوی لکلرک

۲- تانک بلک پانتر ساخت کره جنوبی ۸٫۸ میلیون دلار قیمت دارد و تولید آن تقریباً دو سال پیش آغاز شد و از سال ۲۰۱۴ در اختیار ارتش این کشور قرار گرفت. یکی از مزایای این تانک شلیک یک گلوله در هر سه ثانیه می باشد.

گرانترین تانک جهان

تانک بلک پانتر ساخت کره جنوبی

۳- تانک آمریکائی آبرامز نیز ۸٫۶ میلیون دلار قیمت دارد.

گرانترین تانک جهان

تانک آبرامز آمریکا

۴- اما تانک انگلیسی چلنجر با قیمت ۶٫۵ میلیون هزار دلار رتبه چهارم جهان را در گرانی دارد . ساخت این تانک ۲ سال پیش آغاز شد و پیش بینی می شود که ارتش انگیس تا سال ۲۰۳۵ از این تانک ها استفاده کند و شرکت بی اِی ای سیستمز ماه مه گذشته اعلام کرد که به علت عدم تقاضای دولت، تولید این نوع تانک را متوقف کرده می باشد.

گرانترین تانک جهان

تانک چلنجر

۵- تانک آلمانی لئوپارد ۲ هم رتبه پنجم جهان را در گرانی دارد و هم اکنون به قیمت ۵٫۷ میلیون دلار فروخته می شود. تانک های ساخت آلمان بخشی از زاردخانه های تسلیحاتی بسیاری از کشورهای اروپائی را تشکیل می دهند . خدمه تانک لئوپارد ۲ در بخش جلوئی تانک مستقر هستند و توپ ۱۲۰ میلیمتری اصلی ترین تجهیزات تسلیحاتی این تانک می باشد.

گرانترین تانک جهان

تانک لئوپارد آلمان

The post لوکس‌ترین تانک‌های دنیا کدامند؟!+عکس appeared first on آلامتو.

لوکس‌ترین تانک‌های دنیا کدامند؟!+عکس

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره لوکس‌ترین تانک‌های دنیا کدامند؟!+عکس با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا