طرز تهیه همبرگر کینوا به همراه چاشنی انبه

طرز تهیه همبرگر کینوا به همراه چاشنی انبه

طرز تهیه همبرگر کینوا به همراه چاشنی انبه

طرز تهیه همبرگر کینوا به همراه چاشنی انبه

این همبرگرهای خوشمزه و سالم دارای ۸ گرم پروتئین هستند و می‌توانند جایگزینی عالی برای همبرگرهای گوشتی بیرون باشند. اگر شما دارای رژیم غذایی بدون گلوتن هستید می‌توانید به جای آرد سوخاری از آرد ذرت استفاده کنید . آماده سازی این غذا کمتر از ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

زمان آماده سازی: کمتر از ۳۰ دقیقه

برای ۴ نفر

مواد لازم:

برای چاشنی انبه:

  • ۱ و ½ پیمانه انبه‌ی خرد شده
  • ۱ قاشق غذاخوری گشنیز خرد شده
  • ۱ قاشق غذاخوری آب لیموی تازه
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر کاری
  • کمی نمک

برای همبرگر :

  • ۱ و ½ پیمانه کینوآی پخته شده
  • ۱ پیمانه پودر سوخاری (آرد ذرت برای کسانی که رژیم بدون گلوتن دارند)
  • ۳ عدد تخم مرغ
  • ۱ حبه سیر ، خرد شده
  • نصف قاشق چایخوری نمک
  • ¼ قاشق چایخوری فلفل
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

طرز تهیه:

۱٫در یک کاسه ، تمامی مواد مورد نیاز برای تهیه‌ی چاشنی انبه را مخلوط کنید و کنار بگذارید.

۲٫در یک کاسه‌ی بزرگ‌تر دیگر ، کینوا ، آرد سوخاری، تخم مرغ، سیر ، نمک و فلفل را ترکیب کنید.

۳٫کمی روغن در تابه بریزید و اجازه دهید کمی گرم شود . حالا همبرگرهای کینوا را برای ۵ دقیقه در آن بپزید .همبرگرها را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز به سرخ شود.

۴٫حالا می‌توانید همبرگر‌های خود را با بر روی برگ‌های سبز کاهوسرو کنید و از چاشنی انبه بر روی آن بریزید.

The post طرز تهیه همبرگر کینوا به همراه چاشنی انبه appeared first on آلامتو.

طرز تهیه همبرگر کینوا به همراه چاشنی انبه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن