ثبت اسم کوچک مادر شوهر مهناز افشار در انتخابات مجلس خبرگان !+تصاویر

مطالب جدید

ثبت اسم کوچک مادر شوهر مهناز افشار در انتخابات مجلس خبرگان !+تصاویر

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ثبت اسم کوچک مادر شوهر مهناز افشار در انتخابات مجلس خبرگان !+تصاویر را ببینید.


ثبت اسم کوچک مادر شوهر مهناز افشار در انتخابات مجلس خبرگان ! ثبت اسم کوچک از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به آخرین روز خود رسید . در این روز یکی از جالبترین کاندیداهای مجلس ، کسی نبود به جز مادر شوهر مهناز افشار که بتازگی مصاحبه ای در مورد عروس و نوه اش […]

مجله اینترنتی ایران استایل

iranstyle-ir (2)

ثبت اسم کوچک مادر شوهر مهناز افشار در انتخابات مجلس خبرگان !

ثبت اسم کوچک از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به آخرین روز خود رسید . در این روز یکی از جالبترین کاندیداهای مجلس ، کسی نبود به جز مادر شوهر مهناز افشار که بتازگی مصاحبه ای در مورد عروس و نوه اش نیز انجام داده بود . آخرین روز ثبت اسم کوچک از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری که با حاشیه های جالبی همراه بود، همچنان تا ساعت ۲۴ امشب ادامه ادرد.هفتمین روز ثبت اسم کوچک مصادف شده بود با آخرین روز ثبت اسم کوچک در انتخابات خبرگان رهبری، بنابراین داوطلبانی که امروز برای خبرگان ثبت اسم کوچک کردند بیشتر ازروزهای گذشته بود بطوریکه مسئولان ستاد انتخابات مهلت ثبت اسم کوچک را در مراکز استانها تا ساعت ۱۸ و در تهران تا ساعت ۲۴ تمدید کردند.

ثبت اسم کوچک مادر شوهر مهناز افشار در انتخابات مجلس خبرگان !+تصاویر

iranstyle-ir (4)

از میان داوطلبانی که در همان دقایق اولیه برای ثبت اسم کوچک به وزارت می آمدند یک داوطلب نظر خبرنگاران را به خود جلب کرد. او همسر محمد علی رامین و مادر شوهر مهناز افشار بود. وقتی خبرنگاران از وی در مورد کاندیداتوری اش و اینکه همسرش از این تصمیم راضی هست یا نه؟ پرسیدند گفت: همسرم در کارهای شخصی من دخالت نمی کند.

کاندیدایی که پرواز داشت

عیلرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم امروز در وزارت کشور ثبت اسم کوچک کرد. خبرنگاران که از وی خواستند برای سخنرانی به سالن استقرار خبرنگاران بیاید گفت پرواز دارم و باید برم. بعد از زاکانی نیز غلامعلی حدادعادل در وزارت کشور حاضر شد. او هم برای سخنرانی به میان خبرنگاران نیامد.

iranstyle-ir (1)

کارناوال حزب اعتماد ملی

امروز هم همچون روزهای گذشته حضور اصلاح طبان پررنگ بود. بطوریکه ۹ نفر از اعضای حزب اعتمادملی همزمان در انتخابات ثبت اسم کوچک کردند که ۵ نفر آنان کاندیدای انتخابات خبرگان بودند.محمد جواد حق شناس عضو اعتماد ملی در پاسخ این سوال که در این انتخابات حضور اصلاح طلبان پررنگ است گفت: بلاخره این ثبت اسم کوچک ها به این دلیل است که اگر لطف شورای نگهبان زیاد بود، بشود کاری کرد.

احساس تکلیف والیبالیست برای استفاده از تخصص اش در مجلس

بهنام محمودی والیبالیست سابق تیم ملی ایران که اکنون در شورای شهرستان کرج مشغول به کار است نیز برای انتخابات مجلس خیز برداشت . دیروز نماینده فوتبالی ها و امروز نیز نماینده والیبالیست ها در انتخابات مجلس ثبت اسم کوچک کرد. البته بهنام محمودی گفت که کسی به من نگفته بیا اما دلیل اینکه بیت المال برای من هزینه کرده است تا به اینجا رسیدم احساس تکلیف کردم که بیایم و در زمینه تخصصی که دارم خدمت کنم.

iranstyle-ir (5)

داوطلبی که بعد از ۲۴ سال همچنان احساس تکلیف می کرد!

سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی هم در میان کاندیداها دیده می شد. وی در مورد حضور مجددش در انتخابات مجلس گفت: بنده ۶ دوره است که نماینده مجلس و ۲۴ سال عضو کمیسیون امنیت ملی بودم اما همچنان احساس تکلیف می کنم.

اعتراض داوطلبان به مسئولان وزارت کشور

 همچنین عصر امروز مقیمی که قصد داشت اخرین آمار ثبت اسم کوچک کنندگان را اعلام کند چند تا از داوطلبان به وی اعتراض کردند و گفتند از ساعت ۱۰ تا الان (ساعت ۱۶) در وزرات کشور هستیم و هنوز مراحل ثبت اسم کوچک ما کامل نشده است؛ اما هر شخصیت و مقام سیاسی که برای ثبت اسم کوچک می آید مراحل ثبت نامش سریع انجام می شود. مقیمی هم به آنها گفت «نماینده های این افراد مدارکشان را قبل از حضور به وزرات کشور می آورند. مطمئن باشد که مراحل ثبت اسم کوچک آنها هم مانند شماهمین فرایند را طی می کند»

 

iranstyle-ir (3)

ثبت اسم کوچک سعید جلیلی در انتخابات خبرگان

یک شباهت اسمی لحظات جالبی را رقم زد.خبرنگاران در سالن محل استقرار خود مشغول مخابره خبر بودند که کاندیدایی وارد سالن شد و گفت من هم خبرنگار و از جنس شما هستم.وی که سعید جلیلی اسم کوچک داشت و مدعی بود از موسسان روزنامه سلام است، گفت: «چند سال مقیم فلاند و انگلیس بودم و برای شرکت در انتخابات به ایران آمدم.» این داوطلب قولی هم به خبرنگاران داد و گفت: من هم روزنامه چی ام . این خبرنگار که می خواهد وارد خبرگان شود قول هم به خبرنگاران داد و گفت: «اگر به انتخابات راه یابم برای بهتر شدن شرایط کاری شما خبرنگاران تلاش می کنم.»

تا ساعت ۱۵:۴۲ امروز ۷۳۱ نفر در انتخابات خبرگان و ۵ هزار و ۵۷۴ نفر در انتخابات مجلس ثبت‌اسم کوچک کرده‌اند.ثبت اسم کوچک از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۲۴ امشب در وزارت کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

گرداوری:ایران استایل

ثبت اسم کوچک مادر شوهر مهناز افشار در انتخابات مجلس خبرگان !+تصاویر

لطفا نظر خود را درباره ثبت اسم کوچک مادر شوهر مهناز افشار در انتخابات مجلس خبرگان !+تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا