بهترین راه تمیز کردن و شستن شلوار جین

مطالب جدید

بهترین راه تمیز کردن و شستن شلوار جین

jeans

jeans

چگونه شلوارهای جین خود را به گونه‌ای تمیز کنیم که خراب نشود؟

به گزارش آلامتو و به نقل از روزیاتو؛ هر کدام از ما حداقل یک جفت شلوار جین داریم اما همه ما از این موضوع آگاه نیستیم که این شلوار با انواع دیگر شلوارهای پارچه ای و کتان تفاوت هایی دارد.

چیپ بِرگ، مسئول برند شلوار جین لِوی دو سال پیش این ادعا را مطرح کرد که لازم نیست برای تمیز نگه داشتن شلوارهای جین تان، آنها را داخل ماشین لباس شویی بیاندازید. وی راهکار دیگری را ارائه داد و آن این بود که زمانی که شلوارهای جین تان بو می گیرند، آنها را داخل فریزر بگذارید.

چنین پیشنهادی در میان مردم هرج و مرج فراوانی را به وجود آورد. آنها به داخل خیابان ها ریختند و با برپا کردن آتش، اعتراضات خود به این ادعا را آشکار ساختند.

بسیار خوب. باید گفت که این راهکار هم به نظر برسد بتواند برای تمیز نگه داشتن شلوارهای جین موثر باشد. مابین گرد و خاکی که بر روی شلوار جینی که در طول ۱۳ روز گذشته شسته شده با نمونه ای از آن که آخرین بار ۱۵ ماه پیش شسته شده، از نظر نوع باکتری های موجود، تفاوت چندانی وجود ندارد. این باکتری ها آسیب رسان نیستند و تنها بوی بد آنها هستند که با گذر زمان بیشتر هم می شوند. علت این بوی بد، سلول های مرده پوستی هستند که از پا به شلوار انتقال یافته است.

بنابراین ایده قرار دادن شلوار جین در فریزر می تواند هم از گرفتن زمان و هم از آسیب به طبیعت جلوگیری به عمل آورد.

اما این کار مشکلاتی را نیز به همراه دارد که عبارتند از:

ممکن است فریزر به اندازه کافی سرد نباشد تا بتواند باکتری های جمع شده در شلوار و آن چربی را که بر اثر تجمع سلول های مرده در آن به وجود آمده را از بین ببرد. پژوهشگران بر این باورند که زمانی که این شلوار را از داخل فریزر خارج و به دمای معمولی اتاق وارد می کنید، دوباره همان بوی بد از آن استشمام می شود.

خود بِرگ می گوید که زمانی که شلوار جین اش واقعا کثیف شود آن را با دست می شوید. متاسفانه این کار هم باعث تمیزی کامل این نوع شلوارها نمی شود. نوع پارچه ای که برای دوختن شلوار جین به کار برده می شود، دِنیم اسم کوچک دارد که بسیار ظریف است و باید با مراقبت با آن برخورد شود. بنابراین اگر قرار باشد که کاملا تمیز شود باید تا آنجا که می توان این شلوارها را سابید تا به اصطلاح رایج، رنگ و رویش را از دست بدهد.

البته زیاد هم لازم نیست با این شلوارهای جین با ملایمت رفتار کرد چرا که عاقبت مجبور خواهیم شد که پس از گذشت چند هفته استفاده، آن را بشوییم یعنی درست در زمانی که احساس کنیم، آن بوی بدِ آشنا به مشام می رسد. اما بسیاری از افراد برای اینکه شلوارشان آن رنگ زیبای اولیه اش را از دست ندهد، دوست ندارند آن را بشویند.

و خوب باید این را هم گفت که تا کنون جایگزین بهتری از شستن، برای شلوارهای جین پیدا نشده است.

The post بهترین راه تمیز کردن و شستن شلوار جین appeared first on آلامتو.

بهترین راه تمیز کردن و شستن شلوار جین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا