بعد از مصاحبه با خبرآنلاین/علی ضیا به دیدن آبدارچی معروف شبکه اینستاگرام رفت

مطالب جدید

بعد از مصاحبه با خبرآنلاین/علی ضیا به دیدن آبدارچی معروف شبکه اینستاگرام رفت

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بعد از مصاحبه با خبرآنلاین/علی ضیا به دیدن آبدارچی معروف شبکه اینستاگرام رفت را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ضیا، مجری تلویزیون که مدتی ممنوع‌التصویر بود به دیدن کاظم عقلمند، آبدارچی معروف شبکه اینستاگرام رفت و برای او چای ریخت.
کاظم عقلمند قبل‌تر در با نوشتن متنی در فیسبوک آرزو کرده بود که یک نفر بدون اینکه او درخواست کند، در محل کارش برای او چای بریزد. چندی پیش گفت‌وگوی خبرآنلاین، با عقلمند منتشر شد و واکنش‌های بسیاری داشت. (اینجا)

کاظم عقلمند در گفتگو با خبرآنلاین درباره اتفاق دیروز گفت: دیروز علی ضیا به شرکت ما آمد و بعد از هفت سال چای ریختن برای دیگران، او برای من چای ریخت. من به شخصه به علی ضیا علاقمند بودم و همیشه اخبار مربوط به او را پیگیری می‌کردم، آمدن او باعث خوشحالیم شد.

به گفته کاظم عقلمند، گزارشی که از او ضبط شده، فردا شب در ویژه برنامه شب یلدا، از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت و مجری این برنامه علی ضیا خواهد بود.
به نظر می‌رسد ممنوع التصویری علی ضیا با ویژه برنامه فردا شب، پایان خواهد یافت. او به دنبال انتشار ویدئویی از شادی‌اش پس از گل پرسپولیس به استقلال و اعتراض شدید پرویز مظلومی و طرفداران استقلال، دیگر در تلویزیون دیده نشد.

 کاظم عقلمند از  رفع ممنوع‌التصویری علی ضیا بعد از نزدیک به دو ماه ابراز خوشحالی کرد و گفت: دو هفته پیش در یک روزنامه خواندم که او به تلویزیون برمی‌گردد و این خبر خوشحالم کرد. من قبل از اینکه او به شرکت ما بیاید و برای من چای بریزد، طرفدارش بودم.

بعد از اولین مصاحبه‌ عقلمند با خبرگزاری خبرآنلاین، آبدارچی معروف شبکه اینستاگرام، مشهورتر شد و دنبال کنندگان او از حدود ۴ هزار نفر به ۱۱ هزار نفر رسید.

۵۸۲۴۸

 

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : فرهنگ و هنر

با فالو کردن ما در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/490743

=============================================

مطالب مشابه

بعد از مصاحبه با خبرآنلاین/علی ضیا به دیدن آبدارچی معروف شبکه اینستاگرام رفت

لطفا نظر خود را درباره بعد از مصاحبه با خبرآنلاین/علی ضیا به دیدن آبدارچی معروف شبکه اینستاگرام رفت با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا