انقلاب فروشگاه های اینترنتی در ایران در دوران پساتحریم
- بهدست:
- دستهبندی: مطالب جدید
انقلاب فروشگاه های اینترنتی در ایران در دوران پساتحریم
وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه انقلاب فروشگاه های اینترنتی در ایران در دوران پساتحریم را ببینید.
انقلاب فروشگاه های اینترنتی در ایران در دوران پساتحریم
روز نو : شبکه جهانی “بی بی سی” با انتشار گزارشی اشاره کرده که در حالی که بسیار از سرمایه گذاران و بازرگانان از کشورهای غربی پس از توافق هسته ای به ایران باز می گردند ممکن می باشد با انگیزه های جدیدی برای کارآفرینی بیش تر پس از مشاهده نسل تازه ای از فروشگاه های اینترنتی در ایران در دوران پسا تحریم مواجه شوند.
به گزارش خرداد، این شبکه جهانی تفریحی – تحلیلی در میان فروشگاه های اینترنتی ایرانی از شرکت “دیجی کالا” یاد کرده و آن را “آمازون ایران” می خواند و می نویسد:”این شرکت توسط “حمید” و “سعید محمدی” دو برادر ایرانی تاسیس شده می باشد. وبسایت “دیجی کالا” ششمین وبسایت پربازدید در ایران می باشد. این شرکت اکنون بیش از ۹۰۰ کارمند و ۸۵۰ هزار بیننده در روز دارد. “حمید محمدی” درباره “دیجی کالا” به شبکه جهانی “بی بی سی” می گوید:”هشت سال پیش ما می خواستیم دوربین دیجیتال خریداری کنیم. اما سایتی به فارسی وجود نداشت که بتوانیم گزینه های موجود را در آن بررسی کنیم. پس از آن بود که به این فکر افتادیم که سایتی را تاسیس کنیم که براحتی اطلاعات خرید و مشخصات کالا را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.”
او در ادامه اشاره می کند که در ابتدا دیجی کالا کارش را با تیمی ۱۰۰ نفره آغاز کرد. این شبکه تفریحی در ادامه اشاره می کند که دیجی کالا علیرغم تحریم های وضع شده مشتریان ثابت خود را داشت و بیش ترین کالای خریداری شده از این وبسایت تلفن های هوشمند بوده اند. این شبکه جهانی تفریحی در ادامه اشاره کرده که گزارش جهانی متشر شده در سال ۲۰۱۴ میلادی نشان می داد که ارزش “دیجی کالا” بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار می باشد.حمید جعفری این موضوع را عجیب نمی داند و می گوید:”اکثریت جمعیت ایران را جوانان تشکیل می دهند که تحصیل کرده ترین جمعیت در قسمت هستند. برای آنان فناوری کالایی لوکس نیست بلکه بخشی از زندگی روزانه شان می باشد. حتی در صورت دشواری در پرداخت هزینه آنان تلاش می کنند این کالاها را خریداری کنند.”شبکه جهانی بی بی سی در ادامه اشاره می کند که “دیجی کالا” تنها یکی از وبسایت های اینترنتی پررونق خرید و فروش کالاست و در این باره می نویسد:”وبسایت سرشناس دیگر “کافه بازار” می باشد. یک اپلیکیشن اندرویدی که محصولاتی را در اختیار خریداران می گذاشت که در دوران تحریم ایرانیان قادر به خریداری آن ها از طربق گوگل نبودند. “تخفیفان” دیگر وبسایت ایرانی می باشد که اطلاعات لازم را درباره رستوران ها در اختیار خوانندگان قار می دهد. “فیبیدو” وبسایت دیگری می باشد که به پرسش های خوانندگان درباره بهترین و پرفروش ترین کتاب ها پاسخ می دهد. برای مثال، پرفروش ترین کتاب های آن وبسایت رمان ۱۹۸۴ جورج اورول، زندگی نامه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، کتاب های استفن هاوکینگ و زندگی نامه “باراک اوباما” رییس جمهوری امریکا” بوده اند.”
شبکه جهانی “بی بی سی” در ادامه اشاره می کند که وبسایت “مامان پز” نیز یکی از وبسایت های می باشد که به نیاز علاقمندان به غذاهای خانگی پاسخ می دهد و با ایجاد شبکه ای گسرده غذای پخته شده توسط بانوان خانه دار را به مشتریان تحویل می دهد.
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ – ۰۵:۳۰
انقلاب فروشگاه های اینترنتی در ایران در دوران پساتحریم
منبع : وبسایت پورتال۱
لطفا نظر خود را درباره انقلاب فروشگاه های اینترنتی در ایران در دوران پساتحریم با ما در میان بگذارید.
بدون دیدگاه