سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۵-۲۰۱۶ انجام شد

سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۵-۲۰۱۶ انجام شد

در ادامه از سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۵-۲۰۱۶ انجام شد تماشا نمایید.

امشب با برگزاری پنج مسابقه، تکلیف ۵ نماینده نهایی حاضر در جمع ۳۲ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد و روز پنجشنبه ۲۷ آگوست ساعت ۲۰:۱۵ به وقتی ایران قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. به گزارش وب وبسایت رسمی یوفا نگاهی به سید بندی این مسابقات داریم:

سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد

سید یک:

در سید یک مسابقات قهرمانان هشت لیگ برتر اروپایی قرار گرفته اند و تکلیف تیم های حاضر در این سید از مدت ها پیش مشخص شده هست. بارسلونا (قهرمان اسپانیا)، چلسی (قهرمان انگلیس)، بایرن مونیخ (قهرمان آلمان)، یوونتوس (قهرمان ایتالیا)، بنفیکا (قهرمان پرتغال)، پاریسن ژرمن (قهرمان فرانسه)، زنیت (قهرمان روسیه) و پی اس وی آیندهوون (قهرمان هلند) در سید یک مسابقات قرار گرفته اند.

 

سید دو:

در این سید تیم هایی که در رنکینگ یوفا، در جایگاه بالاتری قرار گرفته اند حضور دارند که به ترتیب به شرح ذیل هستند: رئال مادرید (اسپانیا)، اتلتیکو مادرید (اسپانیا)، پورتو (پرتغال)، آرسنال (انگلیس)، والنسیا (اسپانیا)، منچستر سیتی (انگلیس)

* اگر منچستر یونایتد و بایر لورکوزن در دیدارهای امشب موفق به صعود به مرحله گروهی مسابقات شوند، در سید دو جای خواهند گرفت.

 

سید دو یا سه:

تیم هایی که حضورشان در سید دو یا سه بستگی به نتایج دیدارهای امشب دارد: شاختار دونتسک (اوکراین)، سویا (اسپانیا)

 

سید سه:

المپیک لیون (فرانسه)، دینامو کیف (اوکراین)، المپیاکوس (یونان)، گالاتاسارای (ترکیه)، آاس رم (ایتالیا)

* لاتزیو، کلوب بروخه، زسکا مسکو و اسپورتینگ لیسبون نیز در صورتی که امشب جواز حضور در مرحله گروهی را پیدا کنند، در سید سه جای خواهند گرفت.

 

سید چهار:

بروسیا مونشن گلادباخ (آلمان)، ولفسبورگ (آلمان)، دینامو زاگرب (کرواسی)، مکابی تل آویو (رژیم صهیونیستی)، خنت (بلژیک)، مالمو (سوئد)

*برنده دو دیدار پارتیزان و باته و همچنین آپوئل و آستانه نیز در سید چهار جای خواهند گرفت.

تهیه و گرد آوری : وبسایت تفریحی و سرگرمی پورتال یک

لطفا نظرات خود را درباره نوشته سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۵-۲۰۱۶ انجام شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا