سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت

سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرمربی اسکواش تیم ملی اظهار کرد: برای یکسال به آمریکا می روم و پس از اتمام قراردادم به ایران برمی گردم.
علیرضا سنایی در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از اتمام دوره مربیگری سطح ۲ آسیا در هنگ کنگ و کسب مجوز این مدارک برای استراحت به ایران برگشتم و یک شنبه هفته جاری به آمریکا می رومد.
در این دوره اساتیدی همچون مانیوم، رییس کمیته داوری و تونی رییس کمیته مربیان اسکواش، مدرسی این دوره را برعهده داشتند و ۶ نفر از هفت شرکت کننده آن، سرمربی حال حاضر تیم ملی کشورشان هستند.
وی درباره باشگاه LTF آمریکا گفت: این باشگاه یکی از ۳ تیم قدرتمند اسکواش در کشور آمریکا می باشد و ۵۲ نمایندگی در ایالت های این کشور دارد و تلاش خواهیم کرد تا با هدایت این تیم به اوج برسیم و افتخارات زیادی را کسب کنیم.
سرمربی تیم بزرگسالان تیم ملی اظهار کرد:نخستین مربی لژیونر کشور هستم و تلاش می کنم تا بتوانم برای کشورم افتخارات زیادی را کسب کنم و بتوانم جوانان مستعد ایران را به آمریکا ببرم.
وی درباره سابقه حضور در خارج از ایران گفت: در دورانی که اسکواش بازی می کردم سابقه حضور در مسابقات سطح دانشگاهی uk( بریتانیا) را دارم و هم اکنون برای نخستین بار به عنوان مربی لژیونر می شوم.
نائب رییس … [ دیدن متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]
سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت

جمعه ، ۱۰مهر۱۳۹۴

[دیدن متن کامل خبر]

سنایی: پس از اتمام قراردادم به ایران باز خواهم گشت

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه مضرات اسید فسفریک برای سلامتی را ببینید. اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با …

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا