۸ درصد مردم ایران فقیرند

۸ درصد مردم ایران فقیرند

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مجمع جهانی اقتصاد: ۸ درصد مردم ایران فقیرند خبرگزاری پانا: مجمع جهانی اقتصاد با اشاره به این که ۸ درصد مردم ایران با درآمد کمتر از ۲ دلار در روز زندگی می کنند گستردگی فقر در ایران را کمتر از برزیل، اندونزی، چین، الجزایر و بسیاری از کشورهای در حال توسعه دیگر دانست.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ شهريور ساعت ۱۲:۵۸

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا، مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی از وضعیت فقر در ۸۲ کشور در حال توسعه جهان اعلام کرد فقر در ایران کمتر از ۵۷ کشور هست.
بر اساس محاسبات این نهاد بین المللی که بر پایه آمار سال ۲۰۱۲ تهیه شده هست ۸ درصد مردم ایران با درآمد کمتر از ۲ دلار در روز زندگی می کنند.
ایران از نظر نرخ فقر در رتبه ۵۸ بین ۸۲ کشور در حال توسعه قرار گرفته هست. برخی کشورها که فقر بیشتری نسبت به ایران دارند عبارتند از برزیل با ۱۰٫۸ درصد، الجزایر با ۲۳٫۶ درصد، هند با ۶۸٫۷ درصد، پاکستان با ۶۰٫۲ درصد، زامبیا با ۸۶٫۶ درصد، چین با ۲۷٫۲ درصد، غنا با ۵۱٫۸ درصد، اندونزی با ۴۳٫۳ درصد، و تاجیکستان با ۲۷٫۷ درصد.
از جمله کشورهایی که فقر کمتری نسبت به ایران دارند نیز می توان به آرژانتین با ۲ درصد، روسیه با ۲ درصد، ترکیه با ۴٫۷ درصد، و تایلند با ۴٫۱ درصد اشاره کرد.
بروندی دارای بیشترین گستردگی فقر شناخته شده هست به طوری که ۹۳٫۵ درصد مردم این کشور با درآمد کمتر از ۲ دلار در روز زندگی می کنند.

۸ درصد مردم ایران فقیرند

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سعودی‌ها اهدافی سهمگین‌تر از فاجعه منا را دنبال می‌کنند مصباح اینترنت و تلفن همراه …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] (تصاویر) کاروان زائران مکه در عصر قاجار نوشیدنی های خطرناک برای مینای دندان

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا