۱۳۴ اعدام در عربستان سعودی در سال جاری

۱۳۴ اعدام در عربستان سعودی در سال جاری

منابع وابسته به سازمان ملل با ارائه آماری از اعدام شدگان از سوی سعودی ها در سال جاری میلادی خواستار توقف این رویه از سوی مسئولان این کشور شدند.

منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند: عربستان سعودی در سال جاری نزدیک به ۱۳۴ نفر را اعدام کرده می باشد که در مقایسه با سال گذشته ۴۴ نفر افزایش داشته می باشد.

این منابع افزودند: علی النمر دانش آموز دوره دبیرستان در سال ۲۰۱۲ در حالی که ۱۷ سال بیشتر نداشت از سوی نظامیان سعودی در استان القطیف هنگام شرکت در تظاهرات بازداشت شده می باشد.وی برادر زاده شیخ نمرالنمر می باشد که وی نیز محکوم به اعدام شده می باشد.

منابع مذکور بیان کردند: اخباری درباره شکنجه و برخورد نادرست با وی هنگام بازداشت از سوی نظامیان سعودی مخابره شده می باشد.مجازات اعدام علیه نوجوانان با تعهدات سعودی ها در قبال جامعه جهانی و در زمینه حقوق کودکان مغایرت دارد.

این منابع اعلام کردند: شیخ نمر النمر محاکمه ای عادلانه نداشته می باشد و به وکلای وی اجازه دفاع اساسی نداده اند.مسئولان سعودی باید تحقیقات سریع درباره اخبار مربوط به شکنجه به عمل آورندو اعدام غیرنظامیانی که در هنگام ارتکاب جرم کودک بوده اند را متوقف کند.

۱۳۴ اعدام در عربستان سعودی در سال جاری

منبع : پارسینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بیانیه ایت الله مکارم در دفاع از مسجدالمقدس در دومین روز مسابقات والیبال دانش‌آموزی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام بیمارستان دیدن مایلی‌کهن: سوشا فقط مانده قمه در جیبش بگذارد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا