یک کنسرت در برج آزادی تهران/ گروه «کاربن»، «زبان از یاد رفته» را اجرا می‌کند

یک کنسرت در برج آزادی تهران/ گروه «کاربن»، «زبان از یاد رفته» را اجرا می‌کند

گروه موسیقی «کاربن» با اجرای کنسرت «زبان از یاد رفته» دوم و سوم مهرماه ساعت ۲۱ در برج آزادی به روی صحنه می‌رود.

آفتاب :

 این کنسرت نخستین اجرای کاربن بعد از تشکیل گروه هست. سیاوش امامی در آلبوم « زبان از یاد رفته» در کنار فرشاد فزونی، آیدین راد کیا و فرشاد رضایی قطعات شنیدنی را خلق کرده هست. 

امامی در خصوص کنسرت روزهای دوم و سوم مهرماه توضیح می‌دهد: «قرار هست در روز کنسرت موزیک‌های  البوم «من و دوست غولم» را  با یک تنظیم تازه به اجرا برسانیم. من و فرشاد فزونی و فرشاد رضایی از سال ۷۹ هم‌دانشگاهی بوده‌ایم. در طول اين سال‌ها فرشاد فزونی و من تصمیم گرفتیم آلبوم «من و دوست غولم» را كه با تنظيم رامين بهنا و همكاری بابك آخوندی ، بابك رياحي‌پور و شهرام شعرباف در سال ٨٤ توليد شد اجرا کنیم. پس از اجرای موفق ایوان شمس در سال ۹۲ با حضور فرشاد رضايی و آيدين رادكيا که با استقبالی بسیار خوب مواجه شد، تصمیم گرفتیم راه را ادامه دهیم. با پیوستن علی پناهی به عنوان ویژوال آرتیست به جمع ما، قرار هست که تلفیقی از موسیقی و تصویر را داشته باشیم.

سیاوش امامی نوازنده گیتار الکتریک این گروه، دانش‌آموخته گرافیک هست و هم به طور حرفه‌ای در حوزه موسیقی متمرکز هست. او آهنگساز و سرپرست گروه میوت ایجنسی هست که با این گروه دو آلبوم به اسم کوچک‌های تجربه اول ۱۳۸۳ و تجربه دوم ۱۳۸۸ را تولید کرده هست. او که با کالین بیس نوازنده بیس گروه کمل در سال ۱۳۹۲ همکاری داشته هست در حال حاضر با همکاری این نوازنده شناخته شده انگلیسی مشغول تولید آلبوم سوم گروه میوت ایجنسی هست. 

امامی در توصیف کنسرت «زبان از یاد رفته» این‌طور می‌گوید: «با توجه به این که همه اعضای گروه تحصیلات تجسمی داشته‌ایم دوست داریم مدلی ساز بزنیم که تصویری باشد. حالا این اتفاق قرار هست در کنسرت بیافتد. قرار نیست همه به عنوان گلادیاتورهایی با تکنیک صرف و سرعت خودنمایی کنیم، بلکه هرچهار نفر در خدمت موزیک هستیم و قرار هست یک اجرای شسته رفته و یک دست داشته باشیم. علاوه بر تصاویری که قرار هست در دوم و سوم مهر خلق شود، خود اشعار شل‌ سیلور استاین هم از نظر من تصویری هست. سعی کردیم در تتظيم مجدد تصويرسازي كنيم.»

امامی همچنین در زمینه آهنگسازی فیلم هم فعال بوده و همکاری با امیر توسلی و آهنگسازی در چندين سریال و فیلم از جمله گمشده، انقلاب زيبا و نهنگ عنبر  به کارگردانی سامان مقدم را در کارنامه خود دارد. 

به گزارش خبرآنلاین، او در ادامه از نقش تجربه‌ها در مسیر هنر و رودرروشدن با مخاطب می‌گوید: «از هنرهای نمایشی و تجسمی بسیار تاثیر گرفته‌ایم. فرشاد فزونی در سال‌های گذشته مشغول اجراهای تئاتری بوده هست و خود من هم در سینما و تلویزیون تجربياتي دارم. سعی داریم همه از تجربیات پیشین خود در این کنسرت بهره بگیریم و تصویر و موسیقی را پیوند دهیم. در کارهای هنری ارتباط مستقیم با مخاطب بسیار اهمیت دارد. این ارتباط در سینما با اکران فیلم می‌افتد، در تئاتر با روی صحنه رفتن، در عکاسی و نقاشی با برگزاری نمایشگاه و در موسیقی با اجرای کنسرت. بهترین راه پیشرفت هم همین ارتباط بی‌واسطه و شنیدن نقدها از سوی مخاطب هست. به اعتقاد من مخاطبان جدی هنر، بهترين منتقداني هستند که یک اثر را ارزيابي می‌کنند.»

یک کنسرت در برج آزادی تهران/ گروه «کاربن»، «زبان از یاد رفته» را اجرا می‌کند

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] Laptop Lenovo G5070 i7 حدیث روز عملی که درامدها را حلال و حق را …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] دانلود بازی The Room Two v1 06 برای اندروید حال این روزهای دریاچه ارومیه

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا