یک مورد جعل علامت و سه محصول غذایی غیراستاندارد در قزوین شناسایی شد

یک مورد جعل علامت و سه محصول غذایی غیراستاندارد در قزوین شناسایی شد

پورتال یک آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک مورد جعل علامت و سه محصول غذایی غیراستاندارد در قزوین شناسایی شد
مدیرکل استاندارد قزوین گفت: یک مورد جعل علامت و سه محصول غذایی غیراستاندارد در ماه جاری در قزوین مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمودرضا طاهری  افزود: بیسگوییت (پتی بور) با اسم تجاری شیرین عسل تولید شرکت شیرین عسل، ماست ۸۰۰ گرمی با اسم راگا با ۲٫۵ درصد چربی تولید شرکت صنایع غذایی چشمه سار آباده و ماست موسیر تک نفره با تام تجاری نگین لبن شیرکوه تولید شرکت شیرکوه لبن سه محصول غذایی غیراستاندارد شناسایی شده در بازار و فروشگاه های قزوین بودند.
وی با بیان اینکه محصولات نامبرده پس از شناسایی از سطح بازار و فروشگاه ها جمع آوری شدند، گفت: اقدامات لازم به منظور برخورد با تولیدکنندگان این محصولات در حال انجام می باشد.

این مسوول در ادامه از شناسایی یک محصول در قزوین که نشان استاندارد برروی آن جعل شده بود، خبر داد و گفت: کارشناسان اداره کل استاندارد در بازرسی های خود موفق به شناسایی قند و شکر بسته بندی شده با اسم تجاری ماهدیس تولید شرکت کدبانو گستر شدند که نشان استاندارد بر روی آن جعل شده بود.

طاهری خاطرنشان کرد: هرگونه جعل علامت استاندارد برروی محصولات تولیدی جرم محسوب می شود و پیگیرد قضایی دارد.

مدیرکل استاندارد قزوین همچنین از صدور حکم ۳ سال حبس تعلیقی و یکسال منع فعالیت از سوی دادگستری شهرستان بویین زهرا برای مدیرعامل شرکت تولیدی مکمل های سوختی که اقدام به جعل علامت استاندارد برروی فرآورده های روغن موتور، روغن دنده و روغن هیدرولیک کرده بود، خبر داد.

انتهای پیام/ز

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

آغاز نظارت بر بازار سال تحصیلی در قزوین
کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در استان قزوین ضروری می باشد
مدیریت مصرف انرژی از بروز خاموشی در قزوین جلوگیری کرد
راندمان آبیاری با سیستم مدرن در کشور ۶۵ درصد افزایش می یابد
اجرای طرح های مختلف برای سواد آموزی در استان قزوین

۲۳ شهريور ۱۳۹۴ – ۱۵:۴۲

یک مورد جعل علامت و سه محصول غذایی غیراستاندارد در قزوین شناسایی شد

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چگونه از سوزش سر دل رهایی پیدا کنیم؟ معینی هماهنگی بازیکنان جدید نفت با …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] نظر متخصصین درباره حجیم شدن پروستات طرح یک فوریتی مقابله با اسیدپاشی در مجلس اعلام وصول شد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا