گشت در جنگل‌های آمازون چقدر هزینه دارد؟/تور برزیل چند؟

گشت در جنگل‌های آمازون چقدر هزینه دارد؟/تور برزیل چند؟

لطفا در ادامه را گشت در جنگل‌های آمازون چقدر هزینه دارد؟/تور برزیل چند؟ را ببینید.

 گشت در جنگل‌های آمازون چقدر هزینه دارد؟/تور برزیل چند؟

 

برای تور برزیل باید هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه کرد، البته هزینه بلیط رفت و برگشت به این کشور به عهده خود مسافر می باشد.

برای همسفر شدن با تورهای گردشگری کشور برزیل و بازدید از جنگل‌های آمازون و آبشار ایگواسو، باید چیزی میان هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه کرد، البته هزینه بلیط رفت و برگشت به این کشور به عهده خود مسافر می باشد.

جمهوری برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی و پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی می باشد. از نظر خیلی‌ها کشور برزیل یکی از جذاب‌ترین کشورهای دنیا برای گردشگری می باشد، تور برزیل از جمله تورهایی می باشد که در سال‌های اخیر شاهد استقبال شگرفی از سوی ایرانیان بوده می باشد. شباهت‌ها و نزدیکی‌های فرهنگی و روحی ایرانی‌ها و برزیلی‌ها به همراه طبیعت زیبا و بکر این کشور ایرانی‌ها را به سوی این کشور کشانده می باشد.

اما برای همراه بودن با تورهای این کشور لازم می باشد افراد علاقه‌مند با این کشور آشنا شوند.

جاذبه‌های گردشگری و توریستی برزیل
سائو پائولو: سائو پائولو، سرزمین باران، بزرگترین شهرستان برزیل، بزرگترین و ثروتمندترین شهرستان نیم‌کره جنوبی آمریکای لاتین و دهمین شهرستان ثروتمند دنیاست. بزرگترین مرکز خرید آمریکای لاتین در سائوپائولو ساخته شده می باشد. مشخصه‌های منحصر به فرد، طرز زندگی جالب ساکنان و البته رستوران‌های بین‌المللی و بومی فوق‌العاده برای تمام ذائقه‌ها، سائو پائولو را به یکی از پرطرفدارترین شهرهای دنیا برای توریست‌ها تبدیل کرده می باشد.

آمازون: اسم کوچک جنگل بسیار بزرگی در شمال آمریکای جنوبی می باشد. این قسمت جنگلی که رودخانه آمازون نیز از میان آن می‌گذرد بخش‌هایی از کشورهای برزیل، اکوادور،گویان، کلمبیا، ونزوئلا، بولیوی، پرو و سورینام را در برمی‌گیرد. بیشتر بخش جنگل‌های آمازون در خاک برزیل جای دارد. جنگل آمازون نامزد قرار گرفتن در فهرست عجایب هفتگانه جدید بود.

آبشار ایگواسو: آبشار دیوساگو یا آبشار ایگواسو، آبشاری نعلی‌شکل واقع در رود ایگواسو در مرز آرژانتین با برزیل می باشد.

مجسمه مسیح ریو دوژانیرو: این مجسمه سر شناس در شهرستان ریو در کشور برزیل قرار دارد و یکی از عجایب هفتگانه جهان می باشد. این مجسمه با ۳۹.۶ متر بلندی در سال ۱۹۲۶ و در ارتفاع ۷۱۰‌متری نوک کوه کورکووادو ساخته شده‌ می باشد.

در حال حاضر تنها دو تور گردشگری برای این کشور وجود دارد که در هر دو تور، هزینه بلیط رفت و برگشت به کشور برزیل از هزینه تور جداست.

برای همسفر شدن با تورهای گردشگری کشور برزیل و بازدید از جنگل‌های آمازون و آبشار ایگواسو، باید چیزی میان هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه کرد.

 

نرخ تورهای برزیل(تومان)

نوع هتل
    

مدت اقامت
    

دو‌تخته(هرنفر)
    

یک‌تخته(هرنفر)
    

پرواز
    

توضیحات

پنج ستاره
    

۱۲ روز
    

۳۷۸۰دلار+هزینه بلیط هواپیما
    

۴۷۵۰دلار+هزینه بلیط هواپیما
    


    

۲ شب سائوپائولو+ ۴ شب کروز با کشتی مجلل ۵ ستاره بر رودخانه آمازون+ ۵ شب ریودوژانیرو+ ۲ شب ایگواسو(اختیاری)- کانوسواری در دل جنگل های آمازون- دیدار با ساکنان جنگل آمازون و…

سه و چهارستاره
    

۱۳ روز
    

۲,۴۵۰دلار+هزینه بلیط هواپیما
    

۳,۰۰۰دلار+هزینه بلیط هواپیما
    


    

۲ شب سائوپائولو+۲ شب ایگواسو+۴شب جنگل‌آمازون+۳ شب ریودوژانیرو-گشت شهرستان سائو، گشت کامل مجموعه آبشارهای ایگواسو، بازدید از باغ پرندگان، تورهای اختیاری قایق‌سواری در زیر آبشار، هلی‌کوپتر بر فراز آبشارها، عبور از رودخانه‌های نگرو و آمازون، گشت کامل جنگل و رودخانه‌ها و دریاچه‌های آمازون و…

94-06-1gh1108

94-06-1gh1109

94-06-1gh1110

94-06-1gh1112

94-06-1gh1114

94-06-1gh1116

 

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست گشت در جنگل‌های آمازون چقدر هزینه دارد؟/تور برزیل چند؟ ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا