گدای ثروتمند در تبریز!

گدای ثروتمند در تبریز!

ولی‌الله فرج‌اللهی در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب کاهش سوانح رانندگی، افزایش ایمنی و تسهیل در امور ترافیکی را نیازمند تلاش و عزم همگانی و از همه مهم‌تر بکارگیری ساز و کار مدیریتی دانست و اظهار داشت: اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان از فعالیت اعضای آن شورا هست که این مهم زمینه را برای کاهش تصادفات و تلفات فراهم می‌سازد.

ولی‌الله فرج‌اللهی  در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب کاهش سوانح رانندگی، افزایش ایمنی و تسهیل در امور ترافیکی را نیازمند تلاش و عزم همگانی و از همه مهم‌تر بکارگیری ساز و کار مدیریتی دانست و اظهار داشت: اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان از فعالیت اعضای آن شورا هست که این مهم زمینه را برای کاهش تصادفات و تلفات فراهم می‌سازد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری و پلیس راهور شهرستان به خاطر اجرای مصوبات جلسه قبلی این شورا، از اقدامات عوامل شهرداری بناب در زمینه جمع‌آوری متکدیان از سطح منظقه تقدیر و تشکر کرد و از مردم خواست هیچگونه کمک مالی به اینگونه افراد نکنند.

فرج‌اللهی افزود: در بررسی‌هایی که از یکی از این متکدیان و وضعیت وی بدست آمد، مشخص شد که نامبرده دارای یک ساختمان دو طبقه و یک دستگاه خودرو پراید صفر کیلومتر هست و در پوشش متکدی از مردم پول جمع آوری و در موقع برگشت به محل سکونت خود با تعویض لباس‌ها ظاهر خود را عوض می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی مدارس بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در بناب به مدرسه خواهند رفت، بر لزوم سرویس‌دهی مطلوب ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و دانشجویان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد و گفت: لازم هست با برنامه‌ریزی دقیق و مؤثر خدمات مطلوب به این افراد ارائه شود.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از تأخیر در اجرای پروژه پل روگذر میدان معلم بناب تصریح کرد: تأخیر در تکمیل این پروژه مردم و مسئولان شهرستان را کلافه کرده هست.

فرماندار بناب به تردد روزانه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین در مسیر بناب – ملکان نیز اشاره و اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی مدارس و مراکز آموزش عالی شاهد افزایش حجم ترافیک در این محدوده خواهیم بود که امیدواریم مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تکمیل این پروژه تسریع کنند.

شهردار بناب نیز در این جلسه گفت: زیباسازی محیط مدارس یکی از دغدغه‌های شهرداری هست و ما این طرح را از نیمه دوم شهریور در برخی مدارس این شهرستان آغاز کرده‌ایم.

مقصود کفشنوچی با بیان اینکه مشکل مالی شهرداری بناب در شرایط بحران اندر بحران هست؛ گفت: با ادامه این روند شهرداری بناب در آخر ماه نیز قادر به پرداخت حقوق پرسنل خود در این ماه نخواهد بود.

در ادامه جلسه در خصوص طرح‌هایی همچون هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان بابت تسهیل در امور ترافیکی منظقه همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، احیای خط کشی‌های داخل منظقه، نصب چراغ‌ها و علائم هشدار دهنده بحث و بررسی شد و هر یک از حاضران با اشاره به دغدغه‌های موجود به ارائه راهکارهایی در زمینه مشکلات ترافیکی شهرستان پرداختند

گدای ثروتمند در تبریز!

منبع : پارسینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] انجام غربالگری اسب های بم از لحاظ بیماری مشمشه دانلود فیلم سینمایی ۸۲۲۰ بهشت …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مجتمع خدمات راهی ازادراه اهواز بندر امام باحضور رییس جودو قهرمانی کاتای جهان کیمه نو کاتای ایران نایب قهرمان جهان شد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا