کشته و زخمی شدن ۲۹ نفر در درگیری قبیله‌ای

کشته و زخمی شدن ۲۹ نفر در درگیری قبیله‌ای

اخبار حوادث ، کشته و زخمی شدن ۲۹ نفر در درگیری قبیله‌ای: کیانپور از کشته و زخمی شدن ۲۹ نفر در درگیری قبیله‌ای در روستای «پتک جلالی» خبرداد و گفت: در سه ماه گذشته ۲۰۰ نفر از طرفین نزاع دو قبیله دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

کشته،زخمی،درگیری


به گزارش پورتال۱ به نقل از خبرگذاری میزان، «کیانپور» درگفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به درگیری قبیله‌ای در یکی از روستاهای شهرستان باغملک اظهارکرد: متاسفانه در این درگیری که بین دو قبیله به اسم کوچک‌های محمدی و محمدی موسایی صورت گرفت ۹ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند.

وی  با بیان اینکه تلاش ها برای دستگیری متهمان این حادثه ادامه دارد، افزود: در حال حاضر نیروهای یگان ویژه در محل مستقر شده‌اند و جریان نزاع را به خوبی کنترل می‌کنند تا پس از آرام شدن اوضاع، قاتلان این حادثه را که در کوه‌های صعب العبور پناه گرفته اند شناسایی و دستگیر کرده و طبق قانون با آنان برخورد قضایی لازم صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان باغملک در ادامه اضافه کرد: همکاری بزرگان قبایل، ائمه جماعات و اعضای شورای تامین می‌تواند در کاهش و کنترل نزاع‌های جمعی و فردی تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در درگیری های قبلی این دو طایفه ۲۰۰ نفر دستگیر شده اند که پرونده به دادگاه کیفری ۲ برای صدور رای مناسب ارسال شده می باشد.

 کیان پور ادامه داد: بزرگان قبیله آمادگی خود را در راستای مقابله با هرگونه قانون گریزی، تیراندازی در عموم و ناهنجاری را به صورت شفاهی و کتبی اعلام کردند.

وی همچنین گفت: بزرگان طوایف و قبایل رفتار افرادی را که موجب بی نظمی در منظقه می‌شود را  مردود شناخته و حمایتی از آنها نخواهند کرد.

دو طایفه روستای پتک جلالی از توابع شهرستان باغملک بیش از هشت سال می باشد که دارای درگیریهایی ملکی هستند. شهرستان باغملک در ۱۵۰ کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

کشته و زخمی شدن ۲۹ نفر در درگیری قبیله‌ای

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا