کسب رتبه یک توانگری مالی توسط بیمه سرمد

کسب رتبه یک توانگری مالی توسط بیمه سرمد

پورتال يک : لطفا کسب رتبه یک توانگری مالی توسط بیمه سرمد را ببينيد.

در متن این نامه آمده می باشد: «در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، به استحضار می رساند حسب بررسی و کنترل انجام شده، نسبت توانگری مالی آن شرکت با نسبت توانگری مالی ۴۶۴ درصد سطح یک، مورد تایید بیمه مرکزی ج.ا.ا می باشد.»

کسب رتبه یک توانگری مالی توسط بیمه سرمدپول‌نیوزبیمه سرمد برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک توانگری مالی با نسبت ۴۶۴ درصد در سال ۱۳۹۳ شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با توجه به اعمال مدیریت صحیح ریسک، توانگری مالی این شرکت در سطح یک توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا مورد تایید قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در متن این نامه آمده می باشد: «در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، به استحضار می رساند حسب بررسی و کنترل انجام شده، نسبت توانگری مالی آن شرکت با نسبت توانگری مالی ۴۶۴ درصد سطح یک، مورد تایید بیمه مرکزی ج.ا.ا می باشد.»

یادآور می شود بیمه سرمد در سال ۱۳۹۲ نیز موفق به کسب رتبه یک توانگری با نسبت ۴۶۶ درصد شده بود و این برای دومین بار می باشد که این رتبه را از بیمه مرکزی ج.ا.ا دریافت می نماید.

لازم به ذکر می باشد، اعمال مدیریت صحیح ریسک یکی از اهداف بیمه سرمد می باشد که همواره توسط مدیر عامل، معاونین و مدیران این شرکت مورد تایید قرار گرفته می باشد.

این گزارش می افزاید، مبنای محاسبات توانگری، اطلاعات مندرج در صورت های مالی حسابرسی شده مصوب مجامع عمومی موسسات بیمه ، مفاد آئین نامه ۶۹ و تعیین ریسک هایی که وضعیت مالی آنها را تهدید می کند،می باشد. موسسات بیمه جهت اجرا و ارائه محاسبات مذکور موظفند بر اساس ماده ۶ آیین نامه پس از محاسبه و تائید آن در هیات مدیره همراه با اظهار نظر حسابرس با امضای مدیرعامل شرکت جهت تائید به بیمه مرکزی ارسال نمایند و بیمه مرکزی نیز موظف می باشد پس از بررسی مراتب تایید توانگری را به موسسه بیمه اعلام کند.

بر اساس این گزارش، موسساتی که دارای نسبت توانگری مالی برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر هستند، در سطح یک، ‌موسساتی که دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۷۰ و کمتر از ۱۰۰ درصد هستند، در سطح دو، موسساتی که دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۵۰ و کمتر از ۷۰ درصد می باشند، در سطح سه و موسسات گروه سطح چهار دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۱۰ و کمتر از ۵۰ درصد می باشند و در صورتی که نسبت توانگری مالی موسسه بیمه ای کمتر از ۱۰ باشد در سطح پنچم قرار می گیرد.

کسب رتبه یک توانگری مالی توسط بیمه سرمد

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره کسب رتبه یک توانگری مالی توسط بیمه سرمد با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا