کریمی: از حریف روس در المپیک انتقام می‌گیرم

کریمی: از حریف روس در المپیک انتقام می‌گیرم

دارنده مدال برنز مسابقه‌های کشتی آزاد جهان، گفت: مقابل حریف روسی به این دلیل که کشتی‌های زیادی گرفته بودم و زمان کافی برای ریکاوری نداشتم بدنم خالی کرده بود و نتوانستم آن طور که باید مسابقه کنم.

 به گزارش گروه پورتال ۱ ۲۰:۳۰؛علیرضا کریمی پس از بازگشت از ر‌قا‌بت‌های جهانی لاس وگاس درباره کسب مدال برنز در این ر‌قا‌بت‌ها، اظها‌رکرد: متاسفانه بدشانسی آوردم و نتوانستم به مدال طلا دست یابم، اما باید بگویم که همه قهرمانان المپیک و جهان با آزادکاران ایران همگروه شده بودند و واقعا همه نفرات تیم با سخت‌ترین قرعه ممکن روبه رو شدند که این موضوع در نحوه نتیجه‌ گیری تیم ایران موثر بود.
1437812666006_karimi.jpg

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ‌ملی درباره نخستین حضورش در این ر‌قا‌بت‌ها، خاطر‌نشان کرد: پیش از این در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی جوانان جهان حضور داشتم، اما برای نخستین بار بود که در مسابقات جهانی بز‌ر‌گسالان حضور پیدا می‌کردم و تجربه بسیار خوبی به واسطه حضور در این ر‌قا‌بت‌ها را به دست آوردم. ان‌شا‌ء‌الله با استفاده از این تجارب در آینده نتایج بسیار بهتری را کسب خواهم کرد و با پوشش ضعف‌هایم و تمرینات بیشتر به اهدافم خواهم رسید و مدال‌های خوش رنگ‌تری را برای کشورم به دست خواهم آورد.

وی درباره شکست در مقابل سعد الله یف، کشتی‌گیر مطرح روسی نیز، بیا‌ن‌ کرد: از آنجایی که مسابقات بسیار فشرده بود و چند کشتی سنگین مخصوصا مقابل حریف اوکراینی را پشت سر گذاشته بودم بدنم کاملا خالی کرده بود و اگر زمان بیشتری برای ریکاوری داشتم مطمئنا مقابل سعد الله یف عملکرد بسیار بهتری از خودم نشان می دادم و توانایی پیروزی مقابل او را داشتم، اما بدنم یاری نکرد.

کریمی با بیان این که به فکر حضور در المپیک ۲۰۱۶ و کسب خوش رنگ ترین مدال در این ر‌قا‌بت‌هاست، ا‌ضافه‌ کرد‌: مطمئنا با هدف پیروزی مقابل کشتی‌گیر‌ان مطرح جهان و مخصوصا حریف روسی به ر‌قا‌بت‌های المپیک خواهم رفت. تاکنون به هر کشتی گیری که باختم پس از آن توانستم تلافی کنم و مقابل آنها پیروز شوم. مطمئنا مقابل سعد الله یف نیز در المپیک تلافی خواهم کرد و انتقام شکست مسابقات جهانی را از او خواهم گرفت.

دارنده مدال برنز جهان در ادامه صحبت‌های خود، تصریح کرد: البته کشتی ورزشی هست که نمی‌توان در آن پیش‌بینی کرد، ولی تمام سعی خود را انجام می‌دهم اگر خدا خواست و در المپیک حاضر بودم بهترین نتیجه‌ را کسب کنم و در مدت باقی‌ مانده تا این ر‌قا‌بتها فیلم‌های حریف روسی را به دقت آنالیز می‌کنم تا بتوانم او را در المپیک شکست دهم.

منبع: ایسنا

انتها‌ی‌ پیا‌م/ن

کریمی: از حریف روس در المپیک انتقام می‌گیرم

منبع : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] شهید جدید حزب‌الله لبنان در سوریه+عکس معرفی دیفنوکسیلات همراه با نحوه ی مصرف آن

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مایلی‌کهن: سوشا فقط مانده قمه در جیبش بگذارد گروه سیمین غانم اجرا می کند

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا