کدام ۹ هنرپیشه زن ممنوع التصویر شدند؟

کدام ۹ هنرپیشه زن ممنوع التصویر شدند؟

اخبار گوناگون ، کدام ۹ هنرپیشه زن ممنوع التصویر شدند: به تازگی شایعه ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های تفریحی می چرخد و خبر از ممنوع التصویر شدن ۹ هنرپیشه زن به دلیل بدحجابی می دهد.لیندا کیانی، حنانه شهشهانی، نرگس محمدی، الناز حبیبی، بهاره افشاری، حدیث میرامینی، سحر قریشی، روناک یونسی، رابعه اسکویی اسم کوچک هایی هستد که بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به خاطر “بدحجابی” از فعالیت هنری محروم شدند.

هنرپیشه،ممنوع التصویر


به گزارش پورتال یک به نقل از جام نیوز، در مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی آمده می باشد:  “با عنایت به حضور کارمندان و هنرمندان متعهد و پاک‌سیرت در رسانه ملی، متأسفانه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجار شکنانه خود در این شبکه‌ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده‌اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده‌اند. از این‌رو و بر اساس این مصوبه سازمان صداوسیما موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه‌ها خلاف شئونات حاضرشده‌اند، قطع همکاری نماید.”

 این خبر اما نه تایید شده می باشد و نه تکذیب و تا کنون واکنشی نیز از سوی بازیگرانی که نامشان ذکر شده نداشته می باشد.باید منتظر ماند و دید این خبر واقعیت دارد یا شایعه می باشد.

 پی نوشت:

بعد از انتشار این خبر، خبرگزاری فارس در مصاحبه ای این ماجرا را تکذیب کرده می باشد. در پی انتشار خبر ممنوع التصویری تعدادی از هنرمندان زن از سوی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، «امید شریفی» مدیر روابط عمومی این شورا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ضمن رد این خبر اعلام کرد وظیفه شورای نظارت اعلام سیاست ها و چارچوب های کلی سازمان صداوسیما و نظارت بر حسن اجرای قوانین می باشد.

 وی ادامه داد: این شورا در مصوبه اخیر خود در خصوص ماموریت سازمان صداوسیما در قطع همکاری با هنرمندانی که در شبکه های مجازی از خود تصاویر هنجارشکنانه و دور از شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی منتشر می کنند، تاکنون به مصادیق ورود نداشته می باشد.

 شریفی تصریح کرد: وظیفه اجرای این سیاست ها و ابلاغیه های این شورا طبق قانون به عهده سازمان صداوسیما می باشد و اخبار شورای نظارت از طریق پایگاه اطلاع رسانی این شورا اعلام می شود.

کدام ۹ هنرپیشه زن ممنوع التصویر شدند؟

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا