کاهش چربی های اضافه بدن در این فصل

کاهش چربی های اضافه بدن در این فصل

159668630_Overweight-man-standing-on-a-scale-500px

پیشنهاد می کنیم در این فصل شروع به کم کردن وزن و کاهش چربی های بدنتان کنید و آن ها را به حال خودشان نگذارید و سعی کنید در فصل پاییز به تناسب اندام برسید و سلامت و شادابی خود را با این کار بدست آورید

هیچ فردی از وجود چربی‌های دور شکمی لذت نمی‌برد و همیشه تلاش می‌کند تا آن‌ها را به نحوی آب کند.
همچنین در بسیاری از افراد این قسمت جزء مکان‌هایی می باشد که خیلی زود برآمده شده و خیلی دیر رفع می‌گردد.
بسیاری از افرادی که از این موضوع رنج می‌برند باید بدانند که آب کردن چربی شکمی را تنها از بُعد تناسب اندام مشاهده نکنند، چرا که حمل کرن این چربی‌ها همواره برای سلامتی خطرناک بوده و یک شاخص کلیدی برای عدم تعادل هورمونی محسوب می‌گردد.
اگر تلاش دارید که این چربی‌ها را از بین ببرید باید بدانید که هورمون‌ها می‌توانند مشکل‌ساز شوند. هورمون‌ها همواره در هر زمینه‌ای در کاهش وزن چون متابولیسم، اشتها و ذخیره چربی‌ها نقش به‌سزایی را بازی می‌کنند.
گفتنی می باشد که هر نوع عدم تعادل هورمونی باعث می‌شود با تلاش‌های کاهش وزن و عادات ورزشی از بین برود.
از مضرات چربی‌ شکمی می‌توان به پیری زودرس، افزایش خطر بیماری‌های قلبی و دیابت اشاره کرد.
یک برنامه فوق العاده برای رهایی از این چربی‌ها بایستی شامل یک رژیم غذایی مناسب، ورزش، خواب کافی و انگیزه باشد.
ابتدا لازم می باشد که هورمون‌های دخالت کننده در چاقی شکمی را از بین برده و سپس طی یک برنامه راهبردی به هدف خود نزدیک شوید.
بالا بودن میزان چربی شکمی می‌توان نشان از عدم تعادل هورمون‌هایی نظیر انسولین بالا، استروژن بالا، تستوسترون پایین، پایین بودن هورمون رشد و همچنین بالا بودن میزان کورتیزول باشد.
انسولین یک ماده ضروری بدن می باشد که کمک می‌کند تا روند قند در جریان خون به خوبی پیش برود..
بالا بودن سطح انسولین خون عامل خطری برای افزایش چربی‌های شکمی و دیابت نوع۲ به شمار می‌رود.
علت اصلی بالا بودن میزان انسولین، مصرف بیش از حد شکر و کربوهیدرات‌های تصفیه شده در رژیم‌های غذایی امروز می باشد.
بر اساس مطالعات ۲۰۰۲ مصرف پروتئین بالا کمک می‌کند تا چربی‌های شکمی آب شود. در آزمایشاتی که بر روی ۵۴ مرد و زن مبتلا به دیابت نوع۲ انجام گردید، مشخص شد افرادی که مصرف پروتئین بالا داشتند به طور قابل توجهی با کاهش چربی و کلسترول LDL همراه بودند.
لذا مصرف پروتئین بالا باعث می‌شود تا قند خون متعادل شده و چربی‌ها به سرعت کاهش یابند.
بهترین پیشنهاد غذایی برای این دست افراد غذاهای کم‌چرب و ارگانیک چون مرغ، گوشت بوقلمون، پنیرهای کم‌چرب، تخم‌مرغ‌های امگا۳، حلزون صدف‌دار می‌باشد که حاوی ۱۰۰ درصد پروتئین هستند همچنین توصیه می‌شود که موادی نظیر برگ‌های سبز تیره سبزیجات، غذاهای حاوی فیبر مصرف کرده و از مصرف الکل، غذاهایی حاوی چربی ترانس و شیرین بپرهیزید.
از دیگر عواملی که باعث بروز چربی‌های شکمی می‌شود عدم تعادل هورمون کورتیزول می باشد. زمانی که افراد سطح بالای استرس را تجربه می‌کنند عملکرد طبیعی بدن تولید میزان کورتیزول باعث بالا رفتن میزان خواب، مشکلات حافظه، خستگی و افزایش چربی‌های بدن می‌شود. غذاهای پیشنهادی برای رفع این مشکل شامل اسفناج، میوه‌های حاوی اسید سیتریک، اسید چرب‌های امگا۳، روی و شکلات تلخ می‌باشد.

کاهش چربی های اضافه بدن در این فصل

منبع : وبسایت دکتر سلام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ژاپن را بیشتر بشناسیم میزبان و پرافتخارترین تیم اسیا مراقبت های لازم در زمینه …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تعداد جانباختگان و مفقودان ایرانی اهل سنت در فاجعه منا دعوت به همکاری یک هلدینگ سرمایه گذاری

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا